NaNoWriMo 2012!
Forum > Off Topic > NaNoWriMo 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har inte riktigt fått något flyt än, men jag har en bra takt i alla fall! Jag planerar att ta ett ordentligt ryck på söndag : )
3 nov, 2012 00:35 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har inte riktigt fått något flyt än, men jag har en bra takt i alla fall! Jag planerar att ta ett ordentligt ryck på söndag : ) Jag ska ta ett ryck imorgon och på söndag Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 3 nov, 2012 00:38 |
|
tigi
Elev |
Eh. Jag funderar på att byta språk i min NaNo. Har skrivit på svenska hittills och det har gått vääääldigt bra, nästan för bra. Men jag vill nog hellre skriva på engelska.
Därför tänkte jag från och med nu skriva berättelsen på engelska, och i mån av tid gå tillbaka och översätta det jag redan skrivit till engelska. Om jag inte hinner med får jag översätta resten i december. Detta är väl inte emot reglerna?
3 nov, 2012 02:01 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av tigi: Eh. Jag funderar på att byta språk i min NaNo. Har skrivit på svenska hittills och det har gått vääääldigt bra, nästan för bra. Men jag vill nog hellre skriva på engelska. Därför tänkte jag från och med nu skriva berättelsen på engelska, och i mån av tid gå tillbaka och översätta det jag redan skrivit till engelska. Om jag inte hinner med får jag översätta resten i december. Detta är väl inte emot reglerna? Nej Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 3 nov, 2012 02:12 |
|
Borttagen
|
Jag har inte skrivit så mycket , men åtminstone fyllt min kvot för två dagar med 3487 ord.
3 nov, 2012 02:38 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: ''Inte jagJag har inte skrivit så mycket , men åtminstone fyllt min kvot för två dagar med 3487 ord. Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 3 nov, 2012 02:39 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tvilling: Samms här, haha Alla låter så organiserade :o Själv hoppar jag hej vilt i min story, heh xD Vi är tre xD
3 nov, 2012 05:27 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tvilling: Samms här, haha Alla låter så organiserade :o Själv hoppar jag hej vilt i min story, heh xD Vi är tre xD Då är vi fyra. Men jag ska skriva unge fär 49k till Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 3 nov, 2012 05:35 |
|
Ellociraptor
Elev |
Skrivet av tigi: Eh. Jag funderar på att byta språk i min NaNo. Har skrivit på svenska hittills och det har gått vääääldigt bra, nästan för bra. Men jag vill nog hellre skriva på engelska. Därför tänkte jag från och med nu skriva berättelsen på engelska, och i mån av tid gå tillbaka och översätta det jag redan skrivit till engelska. Om jag inte hinner med får jag översätta resten i december. Detta är väl inte emot reglerna? Neeej, översätt inte nu! Det är som att gå tillbaka och redigera, och det får man inte göra. 3 nov, 2012 11:18 |
|
Tvilling
Elev |
Mitt mål för idag är att komma över 10.000 ord (Y)
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 3 nov, 2012 11:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen