The Sponsor Games
Forum > Fanfiction > The Sponsor Games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Är tvåans intervjuer klara?
18 aug, 2012 16:09 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är tvåans intervjuer klara? Japp. Men jag väntar och tar alla samtidigt ~MY TUMBLR~ 18 aug, 2012 16:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: Är tvåans intervjuer klara? Japp. Men jag väntar och tar alla samtidigt okej 18 aug, 2012 16:14 |
|
Måntass
Elev |
18 aug, 2012 16:16 |
|
Victoire Weasly
Elev |
19 aug, 2012 17:23 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Om man inte har haft tid att svara på en intervju än så hittar jag på hur ni är nu. Yippi! ![]()
19 aug, 2012 17:25 |
|
Victoire Weasly
Elev |
-3 timmar
-Patronus- kom ihåg när hon hade vunnit spelen. Hon hade varit sjutton år och listigare än nu. Tack vare henne hade distrikt tre fått sin första seger på länge men nu var det trots allt flera år sen. Spelen hade tagit rejält på henne och att varje år behöva vara handledare var till och med jobbigare än att vara med själv. Hon gav sina spelare, dem vars liv hon var ansvarig för en tanke. Just nu var LupinMarauder och jullanbullan10 på väg till arenan, en av de största på länge. Pojken var kvicktänkt och snabb men funderade ändå på att ansluta sig till karriäristerna. jullanbullan10 hade inte en chans att vinna och hon hade inte något hopp om det heller. Men -Patronus- hade en plan. Och själv var hon riktigt nöjd. ”Glass till alla som sponsrar distrikt tre, glass till alla som sponsrar!” Det här skulle vara lätt som en plätt. Sponsorcentralen var en byggnad i mitten av Mugglistown. Därifrån kunde man se flera tusen meter… Eller det vill säga om fönstren inte var igensatta. TV-skärmar täckte alla glasrutor så att de skulle kunna se exakt vad som hände på arenan. Det satt också ett enormt antal högtalare uppe som i ögonblicket höll på att läsa upp ett långt meddelande. ”Instruktioner till alla sponsorer. Idag är dagen för att börja med det ni alla längtat efter. Dagen för sponsorspelen att börja! I häftena ni fått finns information om alla spelare och vad ni kan sponsra med. Luft bara på en av lurarna här på väggen och efter en signal är ni framme hos Victoire Weasly som berättar allt ni glömt eller inte fått veta. Årets arena är enorm och full med olika sorters miljöer. Det finns ruinstäder, djungler, snölandskap och träskmark. Allt från underjordiska grottor till broar i träden. Det här spelet kommer inte lika något ni tidigare sett. Vissa spelares intervjuer har spårlöst försvunnit och därför finns det luckor i era häften. Men vi lovar, några av dem kommer visa sig värdiga era gåvor i alla fall. Vill ni sponsra den starke, den listige eller den älskvärda? Där har ni något att klura på för det här är THE SPONSOR GAMES!!!” Alla sponsorer började applådera och mest av alla applåderade Celest Gaunt. Hon trodde att hon skulle lyckas få fram sin vinnare i år. Men hon ville också se lite blod… ~MY TUMBLR~ 19 aug, 2012 18:04
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-19 kl. 18:09
|
|
-Patronus-
Elev |
19 aug, 2012 18:07 |
|
MissWentz
Elev |
19 aug, 2012 18:08 |
|
Victoire Weasly
Elev |
19 aug, 2012 18:08 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen