Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bittersweet
Elev |
15 aug, 2012 13:59 |
|
Borttagen
|
Fåglar, jag har ju trots allt en nästan-tam-tupp...jag menar, hej
15 aug, 2012 14:01 |
|
Borttagen
|
Fiskar, fåglar är läskiga :$
15 aug, 2012 14:10 |
|
BlondaHermione
Elev |
15 aug, 2012 14:36 |
|
APELSiiN
Elev |
15 aug, 2012 14:38 |
|
Fairydust
Elev |
Fågel eller fisk. Hmm, en mycket svårt fråga.
Jag gillar inte något av det. Jag äter inte något av det. Jag är väldigt rädd för fåglar och jag tycker att fiskar är smått äckliga. Däremot så brukar jag att fotografera fåglar (i terapisyfte, för att göra mig mindre rädd), så jag väljer nog fåglar ^_^ I don't wanna break these chains! 15 aug, 2012 16:06
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-15 kl. 16:09
|
|
Bombarda
Elev |
fågel eller fisk...
det får bli FIsK Kärlek till alla! 15 aug, 2012 16:09 |
|
JosefinFini
Elev |
15 aug, 2012 16:17 |
|
Elin Lovegood
Elev |
15 aug, 2012 16:24 |
|
Borttagen
|
11 augusti: Gräs (mestadels för att jag inte är en strand människa och ät det är så irriterande att få sand mellan tårna. Gräs känns lite skönare att gå i, om man tar bort insekterna, och så tycker jag om färgen).
12 augusti: Hallonsoda (love it)! ♥ 13 augusti: Jag har ingen aning O_O Har inte besökt någon av dem. Men om jag måste välja en så blir det väl Danmark på grund av olyckan som hände där 14 augusti: Ögon (helt klart kroppens allra vackraste kroppsdel och mestadels för att dem är ju själens fönster). 15 augusti: Fågel (trots att jag har en liten fågel fobi så är dem ju väldigt vackra. Det också tycker inte om fisk som mat. Blä!) XD __________________________________________ Pigfarts is real! 16 aug, 2012 07:41 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen