JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Millson Lovegood: HAHAH! XD Men åh, vad jobbigt! Men jag vill ju träffa dig.. Och då kan man ju inte säga "jag heter HarryPotterr på mugglis.."hjkerwjrknbgfmnbsjcnlwai uhääääää! jag vill träffa alla er men jag ska gå med en liten tjej som jag känner jag vill inte inte inte gå med ehenne men mamma tvingar mig och hon får inte höra talas om mugglis för då kommer hon hit och stalkar mig och skickar mig ugglor varje dag och det skulle vara katastrof katastrof katastrof! 14 aug, 2012 16:36 |
|
Ollis100
Elev |
Jag ska gå
Jag kommer nog att ha min hufflepuff halsduk och den här tröjan ![]() Gotta show that you're a brony, right? hej 14 aug, 2012 16:41 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Jag kommer absolut till mässan har ju bokat ♥ ♥ ♥ ♥ Inte bestämt mig för vad jag ska ha på mig än men säkert min Slytherin slips ♥
![]()
14 aug, 2012 16:46 |
|
M00NSTER
Elev |
Skrivet av Ollis100: Jag ska gå Jag kommer nog att ha min hufflepuff halsduk och den här tröjan ![]() Gotta show that you're a brony, right? Derp brony ! Hoppas vi ses!
14 aug, 2012 16:48 |
|
Ollis100
Elev |
Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Ollis100: Jag ska gå Jag kommer nog att ha min hufflepuff halsduk och den här tröjan ![]() Gotta show that you're a brony, right? Derp brony ! Hoppas vi ses! Vilket pass ska du gå på? Jag ska gå på 2:an hej 14 aug, 2012 16:49 |
|
M00NSTER
Elev |
Skrivet av Ollis100: Skrivet av M00NSTER: Skrivet av Ollis100: Jag ska gå Jag kommer nog att ha min hufflepuff halsduk och den här tröjan ![]() Gotta show that you're a brony, right? Derp brony ! Hoppas vi ses! Vilket pass ska du gå på? Jag ska gå på 2:an Jag ska på alla x3 så vi kommer ses!
14 aug, 2012 17:01 |
|
MonsterCookie
Elev |
Åh, juste, jag kommer vara på mässan ALLA passen, tillsammans med si_tonks, scarhead, HarryFreakingPotter och Optic, så ni kmr inte undan oss, sorry not sorry ( :<
wolfstar deserved better. 14 aug, 2012 17:03 |
|
scarhead
Lärare |
MonsterCookie - yes
vi kommer vara överallt och om vi väl hittar er, kommer vi inte släppa taget om er 14 aug, 2012 17:06 |
|
MonsterCookie
Elev |
^det hon sa
DET LÖNAR SIG INTE ATT SPRINGA wolfstar deserved better. 14 aug, 2012 17:09 |
|
Li
Biträdande rektor |
Alla som ska gå, glöm inte att anmäla er
without something there is no nothing 14 aug, 2012 17:14 |
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen