Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
1. Petunia kan ibland visa medkänsla och så.
3. I sista boken då han ber om ursäkt och värderar då Harry högre. 29 jun, 2012 21:49 |
|
Borttagen
|
1
30 jun, 2012 09:15 |
|
Borttagen
|
1. Hon är ju släkt med Lily, och hon visar lite medkänsla...
30 jun, 2012 09:24 |
|
Aquamenti!
Elev |
1 eller 3
30 jun, 2012 10:09 |
|
Borttagen
|
3. Dudlye. För att han visar sig ha någgot som liknar ett hjärta bakom allt späck och "konstlad" grymhet.
Jag anser att Ravenclaw lätt kickar Gryffindors små rumpor! 30 jun, 2012 10:16 |
|
BlondaHermione
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av BlondaHermione: 2.. Jag var oxå äkta kpwebbare ÄLSKAH <'3333 Vad hette du där?:-D EllenG, jag vet, fantasilöst men ÄNDÅÅ <'3333 DU DÅÅÅ?! :'DD Jag tror förresten att jag har hittat Miss_Sophie på Mugglis ;p Svar 1 ^^
30 jun, 2012 12:09 |
|
amanda1104
Elev |
1 eller 3.
Jag anser att Ravenclaw lätt kickar Gryffindors små rumpor! Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 jun, 2012 12:43 |
|
Patronuslight
Elev |
1 eller 3....
Spoiler: Tryck här för att visa! EXPECTO PATRONUM!!!!!!!!!!!! 30 jun, 2012 15:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Borttagen: Skrivet av BlondaHermione: 2.. Jag var oxå äkta kpwebbare ÄLSKAH <'3333 Vad hette du där?:-D EllenG, jag vet, fantasilöst men ÄNDÅÅ <'3333 DU DÅÅÅ?! :'DD Jag tror förresten att jag har hittat Miss_Sophie på Mugglis ;p Svar 1 ^^ guldmynta. Hatar namnet 30 jun, 2012 16:59 |
|
Borttagen
|
Inget av de passar typ det jag tycker om honom osv...osv...
30 jun, 2012 17:11 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen