Cirkeln-trilogin
Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Clementin
Elev |
13 aug, 2012 11:39 |
|
TVD HP
Elev |
jag gillad eockså Minoo i början. Men nu är Vanessa och Linnea favorit för de gör saker man tror att de inte ska göra
Luna Lovegood and Ginvera Wesley all the way 13 aug, 2012 11:40 |
|
LolFeelings
Elev |
13 aug, 2012 11:41 |
|
Victoire Weasly
Elev |
13 aug, 2012 11:45 |
|
TVD HP
Elev |
LolFeelings det var jätte smart tänkte.
Roligt nästan varenda inlägg har en spoiler Luna Lovegood and Ginvera Wesley all the way 13 aug, 2012 11:49 |
|
Jossan
Elev |
Nu är ELD införskaffad! Snart kan jag vara med och läsa alla spoilers
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 13 aug, 2012 12:28 |
|
Ingis
Elev |
13 aug, 2012 17:46 |
|
mrfufnek
Elev |
Håller fullständigt med! HÄR! PROUD TO BE A CRAFANGFRAN! 13 aug, 2012 19:00 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av mrfufnek: Håller fullständigt med! Samma här ______________________ På nått sätt vill jag inte att de ska bli film på böckerna.. det känns som att jag har min idé om hur det ska va och vill inte att de ska ändras.. Liksom, det känns inte som att de kommer jobba så mycket som de gjorde för Harry Potter eller Sagan om Ringen Men om de blir film.. då måste jag ju se den, för ja.. idk... Haha, förvirrad människa på topp! 13 aug, 2012 19:06 |
|
Ginny00
Elev |
ÅH JÖSSES SLUTA CITERA MIG tack
13 aug, 2012 19:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen