När minnena kommer tillbaks
Forum > Fanfiction > När minnena kommer tillbaks
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Trezzan: Haha nej men hur kul hade det varit om jag dödade honom nu??Du har inte dödat honom dock hahaha. (; Om du dödat honom så hade du också varit död nu, det kan jag lova dig c: Haha Nej det lever nog xD Hm nu kom jag på världens mest brutala slut o.O och jag funderar på om jag skall skriva det eller om ni kommer hata mig då :s ![]()
3 aug, 2012 22:55 |
|
Trezzan
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Haha nej men hur kul hade det varit om jag dödade honom nu??Du har inte dödat honom dock hahaha. (; Om du dödat honom så hade du också varit död nu, det kan jag lova dig c: Haha Nej det lever nog xD Hm nu kom jag på världens mest brutala slut o.O och jag funderar på om jag skall skriva det eller om ni kommer hata mig då :s Vi är DINA läsare, vi gör vad fan du vill xD
3 aug, 2012 23:18 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Trezzan: haha ja men då så xD haha ni kommer hata mig ändå xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Haha nej men hur kul hade det varit om jag dödade honom nu??Du har inte dödat honom dock hahaha. (; Om du dödat honom så hade du också varit död nu, det kan jag lova dig c: Haha Nej det lever nog xD Hm nu kom jag på världens mest brutala slut o.O och jag funderar på om jag skall skriva det eller om ni kommer hata mig då :s Vi är DINA läsare, vi gör vad fan du vill xD ![]()
4 aug, 2012 10:43 |
|
Trezzan
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: haha ja men då så xD haha ni kommer hata mig ändå xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Haha nej men hur kul hade det varit om jag dödade honom nu??Du har inte dödat honom dock hahaha. (; Om du dödat honom så hade du också varit död nu, det kan jag lova dig c: Haha Nej det lever nog xD Hm nu kom jag på världens mest brutala slut o.O och jag funderar på om jag skall skriva det eller om ni kommer hata mig då :s Vi är DINA läsare, vi gör vad fan du vill xD Vi hatar alltid dig ♥
4 aug, 2012 11:39 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Trezzan: haha jag har misstänkt det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: haha ja men då så xD haha ni kommer hata mig ändå xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Haha nej men hur kul hade det varit om jag dödade honom nu??Du har inte dödat honom dock hahaha. (; Om du dödat honom så hade du också varit död nu, det kan jag lova dig c: Haha Nej det lever nog xD Hm nu kom jag på världens mest brutala slut o.O och jag funderar på om jag skall skriva det eller om ni kommer hata mig då :s Vi är DINA läsare, vi gör vad fan du vill xD Vi hatar alltid dig ♥ ![]()
4 aug, 2012 11:43 |
|
amanda1104
Elev |
Gör vad du vill.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 4 aug, 2012 11:44 |
|
Trezzan
Elev |
4 aug, 2012 11:44 |
|
AlexZz
Elev |
Cara Riddle
If we hate you, it is because your so frickin' talented. ._. Och för att du hade ett elakt slut. xD (Uppmuntrande? . .
4 aug, 2012 12:41 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: Hahahaha det fick mig att skratta i alla fall Cara Riddle If we hate you, it is because your so frickin' talented. ._. Och för att du hade ett elakt slut. xD (Uppmuntrande? haha asså i så fall kmr ni hata mig mer om jag gör det slutet som jag kom på igår xD ![]()
4 aug, 2012 12:42 |
|
Trezzan
Elev |
Skrivet av AlexZz: Cara Riddle If we hate you, it is because your so frickin' talented. ._. Och för att du hade ett elakt slut. xD (Uppmuntrande? Spoken like a professional. x) We hate Cara because we do whatever she wants us to do? x_x
4 aug, 2012 12:42 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen