Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

1 2 3 ... 29 30 31 ... 54 55 56
Användare Inlägg
kaptän grov hongel
Elev

Avatar


vad är bra

21 aug, 2012 07:30

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av kaptän grov hongel:
vad är bra

Det får du lista ut själv

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

21 aug, 2012 17:22

Borttagen

Avatar


japp, känner mig som en svikare för att jag inte har skrivit på länge, men imorgon börjar jag 7:an så troligtvis kommer det mer imorgon när jag har kommit hem efter frösta dagen på Högstadiet

21 aug, 2012 18:10

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
japp, känner mig som en svikare för att jag inte har skrivit på länge, men imorgon börjar jag 7:an så troligtvis kommer det mer imorgon när jag har kommit hem efter frösta dagen på Högstadiet

Oh... Är du nervös? Jag minns förra året då jag började sjuan var ag jättenervös xD Men kul att det kanske kommer snart då

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

21 aug, 2012 18:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
japp, känner mig som en svikare för att jag inte har skrivit på länge, men imorgon börjar jag 7:an så troligtvis kommer det mer imorgon när jag har kommit hem efter frösta dagen på Högstadiet

Oh... Är du nervös? Jag minns förra året då jag började sjuan var ag jättenervös xD Men kul att det kanske kommer snart då

ja, jag är skitnervösXD det är ju typ bara jag och 6 till från min gamal skola som har valt den skolan dom andra ska gå på friskolor

21 aug, 2012 18:13

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
japp, känner mig som en svikare för att jag inte har skrivit på länge, men imorgon börjar jag 7:an så troligtvis kommer det mer imorgon när jag har kommit hem efter frösta dagen på Högstadiet

Oh... Är du nervös? Jag minns förra året då jag började sjuan var ag jättenervös xD Men kul att det kanske kommer snart då

ja, jag är skitnervösXD det är ju typ bara jag och 6 till från min gamal skola som har valt den skolan dom andra ska gå på friskolor

Friskolor? Du bor i en stad, va? För det där låter inte bekant för mig som bor på landet xD

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

21 aug, 2012 18:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
japp, känner mig som en svikare för att jag inte har skrivit på länge, men imorgon börjar jag 7:an så troligtvis kommer det mer imorgon när jag har kommit hem efter frösta dagen på Högstadiet

Oh... Är du nervös? Jag minns förra året då jag började sjuan var ag jättenervös xD Men kul att det kanske kommer snart då

ja, jag är skitnervösXD det är ju typ bara jag och 6 till från min gamal skola som har valt den skolan dom andra ska gå på friskolor

Friskolor? Du bor i en stad, va? För det där låter inte bekant för mig som bor på landet xD

jag bor mellan två städer typ jag ska gå i en skola som alla i min "by" ska gå i egentlige men alla minna vänner har valt friskola

21 aug, 2012 18:22

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
japp, känner mig som en svikare för att jag inte har skrivit på länge, men imorgon börjar jag 7:an så troligtvis kommer det mer imorgon när jag har kommit hem efter frösta dagen på Högstadiet

Oh... Är du nervös? Jag minns förra året då jag började sjuan var ag jättenervös xD Men kul att det kanske kommer snart då

ja, jag är skitnervösXD det är ju typ bara jag och 6 till från min gamal skola som har valt den skolan dom andra ska gå på friskolor

Friskolor? Du bor i en stad, va? För det där låter inte bekant för mig som bor på landet xD

jag bor mellan två städer typ jag ska gå i en skola som alla i min "by" ska gå i egentlige men alla minna vänner har valt friskola

Haha, okej

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

21 aug, 2012 18:24

Borttagen

Avatar


Tack för alla kommentarer och jag vill be om ursäkt för seg uppdatering, men idag började jag 7:an jag ska försöka lägga uppp ett akpitel 1-3 gånger i veckan i all fall.
Men nu kommer det mer

Kapitel 29
- Jag måste gå, säger Natarza och går iväg för att komma till i tid till lunchen.
Nicole följer inte efter henne, Natarza hör att hon slänger sig på sin säng. Men Natarza väntar inte in henne utan hon springer i väg till lunchen, däreot väntar hon in Draco, Panys, Crabbe och Goyle.
När dom kommer in i stora salen slår sig Natarza snabbt ner och äter fort, ingen säger någonting till Natarza.
När Natarza har ätit klart skyndar hon sig till sin lektion i Förvandlingskonst, hon ser inte Nicole på vägen och det är hon glad över, när hon har kommit fram till klassrummet går hon in och sätter.
“ Bara hon inte hoppar på mig helt plötsligt en gång till”, tänker Natarza.
Hon väntar utan för klassrummet ett tag sen börjar fler elever börjar dyka upp, bland annat Nicole, hon kollar inte mot Natarzas håll.
Efter någon minut till kommer Professor McGonagall in i klassrummet.
- Än så länge har vi inte kommit så långt i förvandlingskonst, nu ska ni lära er att förvandla en liten kyckling till en fjäder, dock ska vi bara gå igenom teorin den här gången, vi kanske inte ens kommer försöka praktiskt förrän nästa år, säger McGonagall.
Hela klassen stönar det värsta den vet är att jobba teoretiskt, och att anteckna.
- Inget stönande, ta fram pergament, bläck och fjäderpenna och anteckna det jag säger att ni ska anteckna, säger Mcgongall.
Natarza suckar och tar fram pergament, bläck och sin fjäderpenna.
Genast börjar Mcgongall babbla på, och ibland ställer hon frågor för att kolla om klassen lyssnar. Till sist skriver hon lite anteckningar på svart tavlan.
- Anteckna det där, om 3 lektioner till ska vi ha prov på det där, näst A-lektion blir det mer att anteckna, säger Mcgonagall.
Natarza suckar igen men börjar anteckna, det är väldigt invecklat märker Natarza snart men hon fortsätter ändå att anteckna, ett tag sneglar hon mot Nicole som sitter och antecknar.
Men sen låter Natarza sin blick stirra ner i pergamentet, till slut så är hon klar med anteckningarna och då får man gå, nästa lektion är trolldryckskonst, Natarza gillar inte direkt det ämnet men måste hon gå ditt så måste hon. Men det konstiga är att Nicole inte är där på lektionen fast hon måste.

22 aug, 2012 19:00

Lida
Elev

Avatar


Jättebra kapitel!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcTWjlLJasjBhJ5ZcJEgQwKjRRBcYj0JIPtPDVyOLLHrtj3pubP1dA Läs Järna min ff Mån barnet http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=35314&page=5#p2336622

22 aug, 2012 19:03

1 2 3 ... 29 30 31 ... 54 55 56

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Du får inte svara på den här tråden.