Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The crash of life [SV]

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

1 2 3 ... 29 30 31 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
FOLK HJÄLP MIG
Visst har jag fler fans än NTonks? xD


Spoiler:
Tryck här för att visa!Nä vi är inte seriösa. Pff. Vi skojbråkar.


Tja JA FÖR GINNY00 E LITE TRÖG OCH INSER INTE ATT HON HAR HÅLLIT PÅ I NÅGRA MÅNADER FLER ÄN MIG OCH HUNNIT SAMLA PÅ NÅGRA FLER
Spoiler:
Tryck här för att visa! Dessutom handlar novell delvis om mig och hon fick idén av mig så if you love the novel you love me

22 jul, 2012 22:04

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
FOLK HJÄLP MIG
Visst har jag fler fans än NTonks? xD


Spoiler:
Tryck här för att visa!Nä vi är inte seriösa. Pff. Vi skojbråkar.


Tja JA FÖR GINNY00 E LITE TRÖG OCH INSER INTE ATT HON HAR HÅLLIT PÅ I NÅGRA MÅNADER FLER ÄN MIG OCH HUNNIT SAMLA PÅ NÅGRA FLER
Spoiler:
Tryck här för att visa! Dessutom handlar novell delvis om mig och hon fick idén av mig så if you love the novel you love me

HUFF DET ÄR INTE SAAAANT XDDD
(Fast det är det men det skiter vi i)

22 jul, 2012 22:07

Tonks_xD
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
FOLK HJÄLP MIG
Visst har jag fler fans än NTonks? xD


Spoiler:
Tryck här för att visa!Nä vi är inte seriösa. Pff. Vi skojbråkar.

Öhm... Jag vet inte hur många fans NTonks har xD Men du har många ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

22 jul, 2012 22:08

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks_xD:
Skrivet av Ginny00:
FOLK HJÄLP MIG
Visst har jag fler fans än NTonks? xD


Spoiler:
Tryck här för att visa!Nä vi är inte seriösa. Pff. Vi skojbråkar.

Öhm... Jag vet inte hur många fans NTonks har xD Men du har många ♥

Mindre än mig!!!111.

22 jul, 2012 22:09

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Jag tycker att båda ligger jämt.

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

23 jul, 2012 00:06

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Jag tycker att båda ligger jämt.

Haha men jag har ju skrivit längre än henne ;( Nu blir hon ju alldeles självgod!!

23 jul, 2012 00:47

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Jag tycker att båda ligger jämt.

Haha men jag har ju skrivit längre än henne ;( Nu blir hon ju alldeles självgod!!

Men hon är inte så dålig *står på min egen sida*

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

23 jul, 2012 00:58

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Jag tycker att båda ligger jämt.

Haha men jag har ju skrivit längre än henne ;( Nu blir hon ju alldeles självgod!!

Men hon är inte så dålig *står på min egen sida*

Haha nädå xD

23 jul, 2012 09:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Jag tycker att båda ligger jämt.

Haha men jag har ju skrivit längre än henne ;( Nu blir hon ju alldeles självgod!!

Men hon är inte så dålig *står på min egen sida*


Nää tackar!

23 jul, 2012 19:27

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Jag tycker att båda ligger jämt.

Haha men jag har ju skrivit längre än henne ;( Nu blir hon ju alldeles självgod!!

Men hon är inte så dålig *står på min egen sida*


Nää tackar!

Jag tycker vi borde börja med att du kallar mig proffs hela tiden igen!!

23 jul, 2012 19:32

1 2 3 ... 29 30 31 ... 92 93 94

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

Du får inte svara på den här tråden.