The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: FOLK HJÄLP MIG Visst har jag fler fans än NTonks? xD Spoiler: Tryck här för att visa! Tja JA FÖR GINNY00 E LITE TRÖG OCH INSER INTE ATT HON HAR HÅLLIT PÅ I NÅGRA MÅNADER FLER ÄN MIG OCH HUNNIT SAMLA PÅ NÅGRA FLER Spoiler: Tryck här för att visa! 22 jul, 2012 22:04 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: FOLK HJÄLP MIG Visst har jag fler fans än NTonks? xD Spoiler: Tryck här för att visa! Tja JA FÖR GINNY00 E LITE TRÖG OCH INSER INTE ATT HON HAR HÅLLIT PÅ I NÅGRA MÅNADER FLER ÄN MIG OCH HUNNIT SAMLA PÅ NÅGRA FLER Spoiler: Tryck här för att visa! HUFF DET ÄR INTE SAAAANT XDDD (Fast det är det men det skiter vi i) 22 jul, 2012 22:07 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Ginny00: FOLK HJÄLP MIG Visst har jag fler fans än NTonks? xD Spoiler: Tryck här för att visa! Öhm... Jag vet inte hur många fans NTonks har xD Men du har många ♥ ![]()
22 jul, 2012 22:08 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Ginny00: FOLK HJÄLP MIG Visst har jag fler fans än NTonks? xD Spoiler: Tryck här för att visa! Öhm... Jag vet inte hur många fans NTonks har xD Men du har många ♥ Mindre än mig!!!111. 22 jul, 2012 22:09 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Jag tycker att båda ligger jämt.
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 23 jul, 2012 00:06 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Jag tycker att båda ligger jämt. Haha men jag har ju skrivit längre än henne ;( Nu blir hon ju alldeles självgod!! 23 jul, 2012 00:47 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Jag tycker att båda ligger jämt. Haha men jag har ju skrivit längre än henne ;( Nu blir hon ju alldeles självgod!! Men hon är inte så dålig And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 23 jul, 2012 00:58 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Jag tycker att båda ligger jämt. Haha men jag har ju skrivit längre än henne ;( Nu blir hon ju alldeles självgod!! Men hon är inte så dålig Haha nädå xD 23 jul, 2012 09:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Jag tycker att båda ligger jämt. Haha men jag har ju skrivit längre än henne ;( Nu blir hon ju alldeles självgod!! Men hon är inte så dålig Nää tackar! 23 jul, 2012 19:27 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Jag tycker att båda ligger jämt. Haha men jag har ju skrivit längre än henne ;( Nu blir hon ju alldeles självgod!! Men hon är inte så dålig Nää tackar! Jag tycker vi borde börja med att du kallar mig proffs hela tiden igen!! 23 jul, 2012 19:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen