This feeling I have...Could it be... love?
Forum > Fanfiction > This feeling I have...Could it be... love?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
AMG AMG AMG AMG AMG AMG AMG AMG! vad har hänt med Lily?
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 6 maj, 2012 18:39 |
|
Sara Malfoy
Elev |
meraa ♥
Once A Slytherin , Always A Slytherin. ♥ min FF a dramione story - http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=17437&page=1#p954102 6 maj, 2012 19:49 |
|
Borttagen
|
Men herregud vad bra!!! ♥
6 maj, 2012 20:51 |
|
96hpevanescence
Elev |
6 maj, 2012 21:18 |
|
Dobbray Hagrie
Elev |
OMG, vad du är bra!!! SERIÖST!!! Snälla skriv mer
Always forgive your enemies. Nothing annoys them so much. 8 maj, 2012 18:11 |
|
Dragon_99
Elev |
Hej hej!
Först och främst - tack för alla era fina kommentarer!! ♥ Jag är just nu på fyradagars i Dalarna (Orientering) och lånar just nu pappas dator hehe --- Kapitel 32 - För tredje gången Del 3 Scorp Jag bet mig i underläppen och motstod lusten att vända mig om och ta Rose i mina armar, skydda henne mot denna Lily - som jag också trodde var hennes kusin, ett vagt minne av våra samtal sa det till mig - och hålla henne tätt intill mig. Men som sagt, detta gjorde jag inte. Om jag gjorde det skulle hon säkerligen putta bort mig och jag vet inte vad, men hon skulle säkerligen inte stanna kvar i min omfamning. Dessutom skulle nog denna Lily utnyttja tillfället av svaghet för sin egen fördel. Jag höll blicken borta från Lilys ögon och brottades med mig själv. Rosie Jag kände hur svala tårar började rinna, både av skräck, sorg och annat mer svårtolkat, nerför mina fräkniga kinder. En salt droppe nådde mina läppar, och jag brydde mig inte om att torka bort den. "L-Lily?" sa jag återigen, med nu hesare och mer sprucken röst. "V-vad har hänt med d-dig?" Min kusin vände sitt neutrala ansikte mot mig, och jag vände snabbt blicken bort från hennes ögon. Så öppnades hennes mun, och talade med en hemsk, ormlik väsning. Det var det mest skrämmande ljud jag hade hört. Ljudet hade vissa likheter med skrapet av frigolit mot en glasruta, och en viss klang av kall metall hördes genom den. Rösten var en mans rös, en gammal men ståtlig mans röst, en djurlik mans röst... Rösten av en man som kunde tala med ormar. "Tyssst med dig flicka" väste den, djupt nere i halsen. "Du sssska inte sssstöra mig då jag utkräver min hemsssska hämnd!" Det var inte Lily som talade, det var det inte. Det gjorde mig vettskrämd. "V-vem är du?" frågade jag skräckslaget. Framför mig stod Scorpius helt stilla. Jag greps av fruktan, var han sådär förstenad som Daisy? Men sedan såg jag hur hans händer skakade - möjligen av skräck - och jag lugnade ner mig lite. Jag förstod inte hur, men av någon anledning blev jag lugnare av hans närvaro. "Lily" återfick min uppmärksamhet då "hon" talade igen. "Vet du inte det?" frågade den ormlika mansrösten ur hennes mun. "Då ssska jag berätta det för dig, sssöta flicka" Jag stod som paralyserad, helt stilla, i fruktan för svaret. Lily öppnade munnen igen. "Ssssalazar Sssslytherinsss älssskade djursss ande - Basssilisssken!" ![]() ![]()
17 maj, 2012 20:41
Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 5 kl. 22:31
|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 17 maj, 2012 20:47 |
|
Borttagen
|
Bloody hell, va bra du skriver!!!
17 maj, 2012 21:07 |
|
Hermia
Elev |
Vad i hela Albus Percival Wulfric Brian Dumbledores namn var det där?
Gode Godric vad bra du skriver Once a MADling, always a MADling 17 maj, 2012 21:23 |
|
Borttagen
|
bra
17 maj, 2012 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen