Ron tänker tillbaka
Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jan
Elev |
Skrivet av Ron: Hann inte ikväll, hade en mysig middag men en underbar kille.... Men ingen undanflykt, ska skriva imorgon! Promise Skit bra lycka till !!! Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
24 jan, 2011 17:00 |
|
hermione_33
Elev |
Skrivet av Ron: Hann inte ikväll, hade en mysig middag men en underbar kille.... Men ingen undanflykt, ska skriva imorgon! Promise Så bra!! "Can you dance like a Hippogriff?" 24 jan, 2011 19:50 |
|
Hogwarts Stolthet
Elev |
Men nu kan vi vel få mer.. ( a ) Snälla...
Du behöver inte säga mer, Granger. Säg mig, vem av er ska dö i år? / Minerva McGonagall 24 jan, 2011 21:07 |
|
happyhamster
Elev |
Skrivet av Ron: Hann inte ikväll, hade en mysig middag men en underbar kille.... Men ingen undanflykt, ska skriva imorgon! Promise bra!!!! Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått. 24 jan, 2011 21:35 |
|
Ron
Elev |
hahhaha, det gick bra.. Träffade honom idag igen så jag hann inte skriva idag heller.....
Förlåt men har sagt till honom att imorrn kan jag faktiskt inte, ska inte svika er. Imorrn kommer det, lovar nu på riktigt ;D We're all wizards, even Ron. 24 jan, 2011 22:13 |
|
Olwa
Elev |
Skrivet av Ron: hahhaha, det gick bra.. Träffade honom idag igen så jag hann inte skriva idag heller..... Förlåt men har sagt till honom att imorrn kan jag faktiskt inte, ska inte svika er. Imorrn kommer det, lovar nu på riktigt ;D Okej va bra! Du behöver inte säga mer Granger, säg mig, vem av er ska dö i år? 25 jan, 2011 14:45 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Olwa: Skrivet av Ron: hahhaha, det gick bra.. Träffade honom idag igen så jag hann inte skriva idag heller..... Förlåt men har sagt till honom att imorrn kan jag faktiskt inte, ska inte svika er. Imorrn kommer det, lovar nu på riktigt ;D Okej va bra! Lycka till med killen♥ 25 jan, 2011 15:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Olwa: Skrivet av Ron: hahhaha, det gick bra.. Träffade honom idag igen så jag hann inte skriva idag heller..... Förlåt men har sagt till honom att imorrn kan jag faktiskt inte, ska inte svika er. Imorrn kommer det, lovar nu på riktigt ;D Okej va bra! Lycka till med killen♥ Ja,lycka till och känn ingen press vi kan vänta 25 jan, 2011 15:40 |
|
Borttagen
|
VAd bra ;D
25 jan, 2011 16:24 |
|
SockerMus
Elev |
Mer
Pennan är och kommer alltid att vara vårat starkaste vapen. 25 jan, 2011 16:26 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen