vad fick ni för bönor idag?
Forum > Mugglarportalen > vad fick ni för bönor idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
^ USCH D: !!!! äckliga.
speech! 28 jan, 2012 09:40 |
|
Borttagen
|
Hade tur idag. ^^)
Yoghurt 77% tycker om den här smaken! Mandel 77% tycker om den här smaken! Flour 58% tycker om den här smaken! Hallonsaft 100% tycker om den här smaken! Päron 86% tycker om den här smaken! 28 jan, 2012 10:37 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
^ Bara 86% på päron???? D:
speech! 28 jan, 2012 10:47 |
|
Whya
Elev |
Sockerdricka, Voldemort (mums!
Tror ni det finns nån med smak av Umbridge? jag skulle gärna äta upp henne, bit för bit, eller åtminståne dela på henne lite så hon förstår hur ond hon är. Umbridge kanske inte smakar tillräckligt gott för att ätas....
28 jan, 2012 12:49 |
|
prongs
Elev |
vad är panch??
^ eh, skulle inte tro att umbridge skulle vara så god.. hellre typ riva henne i bitar med ett rivjärn å så elda upp bitarna en å en... PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 28 jan, 2012 14:28 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Whya: Sockerdricka, Voldemort (mums! Tror ni det finns nån med smak av Umbridge? jag skulle gärna äta upp henne, bit för bit, eller åtminståne dela på henne lite så hon förstår hur ond hon är. Umbridge kanske inte smakar tillräckligt gott för att ätas.... Haha *skullegillaomjaghadegillarkvaridag* ^^' speech! 28 jan, 2012 22:21 |
|
Borttagen
|
Kommer inte ihåg... D: Jo, typ grillkorv?
28 jan, 2012 22:45 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kommer inte ihåg... D: Jo, typ grillkorv? grillkorv gott. ♥ speech! 28 jan, 2012 23:27 |
|
prongs
Elev |
äppelmos
77% tycker om den här smaken! Böna 38% tycker om den här smaken! Tomat 69% tycker om den här smaken! Crème Fraîche 58% tycker om den här smaken! Gran 54% tycker om den här smaken! PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 29 jan, 2012 00:59 |
|
Fang
Elev |
Ketchup 49% tycker om den här smaken! 49% !!!!!!!! :o Kaktus 63% tycker om den här smaken! Brunsås 84% tycker om den här smaken! Aska 8% tycker om den här smaken! Curry 62% tycker om den här smaken! 29 jan, 2012 08:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen