Är det bara jag som älskar Jurassic Park?
Forum > Off Topic > Är det bara jag som älskar Jurassic Park?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Greenbloodyrose
Elev |
5 nov, 2011 11:59 |
|
Borttagen
|
Har bara sett 1:an och 2:an men det är bra!
5 nov, 2011 12:23 |
|
Borttagen
|
Jag har sett alla och älskar dem fast jag är rädd som satan för dinosaurier. Har dock ej läst boken (böckerna?) men jag såg den första på ett bibliotek, men när jag kom tillbaka för att långa den var den borta.
Skrivet av Li: Jag ÄLSKAR Jurassic Park, i alla fall första filmen, och boken. Jag älskar verkligen hela det universet, och jag älskarälskar Jurassic Park-delen på Islands of Adventure för den är såå bra, liksom, WwoHP-bra. Omg, finns det en themepark? Dit måste jag, jag ska ändå till Florida snart. :> Ärligt, jag är livrädd för dinosaurier, jag vet inte om Jurassic park har fått min fobi att gå över eller fördubblats. xS 5 nov, 2011 12:36 |
|
Buddha
Elev |
Jag tycker att dom är bra även om dom är lite läskiga för min smak.
5 nov, 2011 12:42 |
|
Borttagen
|
Jaa, fast då måste vi sova över, för jag vågar inte gå hem i mörkret med T-rexen i tankarna. Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Katla: Det var så mysigt att se den med dig. ♥ Jurrasic Park ♥ ♥ ♥ fast ettan är skitaläbbig... Har boken hemma by the way, men vågar inte läsa den, HAHA </3 Word. ♥ 5 nov, 2011 12:45 |
|
Borttagen
|
Jurassic Park är skit coola filmer jue xD.
Jag såg dem som yngre och tyckte att det var så bra, borde kanske se dem igen någon gång. 5 nov, 2011 13:05 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen