Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Rakat av halva haret!

Forum > Off Topic > Rakat av halva haret!

1 2 3 4 ... 6 7 8
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


^Aww tack

1 nov, 2011 13:58

Borttagen

Avatar


Vad snyggt det blev!
Själv vill jag fäja håret rött, svart eller brunt (vill vara så att säga allt annat än blond) men mamma tyker man ska vara minst 15.. Åh, men jag kommer nog övertala henne snart! :c

1 nov, 2011 14:38

Dracos Tvillingsyster
Elev

Avatar


wow. Det blev skitsnyggt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fb6985ca415f52e0bb90d95bc0b8bdb4f%2Ftumblr_mnwskqWtcW1rugdk1o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2F2a1094019f067062eba0121b73077e53%2Ftumblr_inline_mnooy604vS1qz4rgp.gif

1 nov, 2011 14:44

Bugglan
Elev

Avatar


Sjukt snyggt!

Själv skulle jag aldrig våga göra nåt sånt...

1 nov, 2011 14:55

Salazar1
Elev

Avatar


Skitsnyggt!! Jag har försökt övertala mamma att låta mig snagga sidorna men NEJ; NEJ; NEJ hela tiden!

Slytherin Pride

1 nov, 2011 15:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag och kusinerna hade trakigt och vi borjade leka med varandras har och flata det och blabla. Jag kom pa en galen ide....JAG RAKAR AV HALVA HARET
Dom trodde jag var galen och sa att jag inte vagade. Pfft bitches, jag har haft dreads, mohawk, fargat och sa vidare... Men nu ville jag prova raka av halva haret :3 Min kusin Peter sprang till badrummet och tog sin pappas rakapparat. Och halva mitt har var borta Bildbevis:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi52.tinypic.com%2F2eyflfr.jpg
Vad tycks?

PS: Min nasa ar inte sa sne -.- Brottades med en av kusinerna som slog till mig pa nasan. Sojjy for teh onoppade ogonbrynen. Jag orkar inte noppa dom x)

läääskigt, skulle aldrig göra något sådant!

1 nov, 2011 15:25

Borttagen

Avatar


^Inte laskigt Cooooolt ar det

1 nov, 2011 15:30

Borttagen

Avatar


^Älskar ditt hår ♥ Ser fluffigt ut C:

1 nov, 2011 18:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^Älskar ditt hår ♥ Ser fluffigt ut C:
Hehe tack älsk ♥

1 nov, 2011 20:16

childhoodlight
Elev

Avatar


NICE

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

2 nov, 2011 19:27

1 2 3 4 ... 6 7 8

Forum > Off Topic > Rakat av halva haret!

Du får inte svara på den här tråden.