Rakat av halva haret!
Forum > Off Topic > Rakat av halva haret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^Aww tack
1 nov, 2011 13:58 |
|
Borttagen
|
Vad snyggt det blev!
Själv vill jag fäja håret rött, svart eller brunt (vill vara så att säga allt annat än blond) men mamma tyker man ska vara minst 15.. Åh, men jag kommer nog övertala henne snart! :c 1 nov, 2011 14:38 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
1 nov, 2011 14:44 |
|
Bugglan
Elev |
Sjukt snyggt!
Själv skulle jag aldrig våga göra nåt sånt... 1 nov, 2011 14:55 |
|
Salazar1
Elev |
Skitsnyggt!! Jag har försökt övertala mamma att låta mig snagga sidorna men NEJ; NEJ; NEJ hela tiden!
Slytherin Pride 1 nov, 2011 15:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag och kusinerna hade trakigt och vi borjade leka med varandras har och flata det och blabla. Jag kom pa en galen ide....JAG RAKAR AV HALVA HARET Dom trodde jag var galen och sa att jag inte vagade. Pfft bitches, jag har haft dreads, mohawk, fargat och sa vidare... Men nu ville jag prova raka av halva haret :3 Min kusin Peter sprang till badrummet och tog sin pappas rakapparat. Och halva mitt har var borta ![]() Vad tycks? PS: Min nasa ar inte sa sne -.- Brottades med en av kusinerna som slog till mig pa nasan. Sojjy for teh onoppade ogonbrynen. Jag orkar inte noppa dom x) läääskigt, skulle aldrig göra något sådant! 1 nov, 2011 15:25 |
|
Borttagen
|
^Inte laskigt
1 nov, 2011 15:30 |
|
Borttagen
|
^Älskar ditt hår ♥ Ser fluffigt ut C:
1 nov, 2011 18:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hehe tack älsk ♥^Älskar ditt hår ♥ Ser fluffigt ut C: 1 nov, 2011 20:16 |
|
childhoodlight
Elev |
2 nov, 2011 19:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen