Vad för byxor har du på dig nu?
Forum > Off Topic > Vad för byxor har du på dig nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Svara tights... eh... ja inte för att det räknas som riktiga byxor menmen ![]()
1 nov, 2011 12:24 |
|
Borttagen
|
Några ljusgrå..
1 nov, 2011 12:35 |
|
Borttagen
|
Svarta mjukisbyxor.
1 nov, 2011 13:07 |
|
Danzi
Elev |
1 nov, 2011 13:09 |
|
Borttagen
|
Mjukis.
1 nov, 2011 13:13 |
|
aggsih
Elev |
Svarta mjukisar som det står agge på rumpan på
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 1 nov, 2011 17:01 |
|
seamus
Elev |
Nu har jag mina svarta mjukisar som är halvbrända, med hål, kvart bitten av en galen hund och med en månads gammal rutten keso på byxan.
Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.
1 nov, 2011 17:14 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
1 nov, 2011 17:23 |
|
Ida S
Lärare |
Svarta jeans c:
"we live together, and harry does all the cooking." 1 nov, 2011 17:23 |
|
Borttagen
|
Ljusblåa jeans.
1 nov, 2011 17:30 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen