Mörkt
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cannedcorn
Elev |
31 okt, 2011 21:11 |
|
Borttagen
|
31 okt, 2011 21:12 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av whirlwinds: Det är heeeeeeeemskt. Blir helt deprimerad under den här tiden på året eftersom att det är så jäkla mörkt hela tiden. :C this. typ. eller är rädd för att jag ska bli det... hatar mörkret 31 okt, 2011 21:13 |
|
Luna 1
Elev |
31 okt, 2011 21:28 |
|
childhoodlight
Elev |
Tycker det är mysigt
1 nov, 2011 00:02 |
|
Sikelvargen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Buddha: Skrivet av ikka: Jag tycker om mörkret, men inte såhär tidigt... Det kan få bli mörkt vid typ åtta istället .__. Tycker jag med, det är en lagom tid Ja, ellerhur!? håller med! jag älskar vargar!och katter!och julen! 1 nov, 2011 00:08 |
|
Nintendo64
Elev |
jag tycker det är sjukt mysigt när det blir mörkt ute snabbt!
men är väldigt mörkrädd så vågar ju knappt gå ut men ändå
“Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”
1 nov, 2011 01:14 |
|
Borttagen
|
Det är mysigt när det blir mörkt och jag kan äntligen sova ordentligt. När det blir mörkt blir det kallt, när det är kyligt så kan jag sova - vilket är awesome.
Lite drygt att bo 2,5 km in på en väg utan ljus bara. Man glömmer reflexen och går där när det är kolsvart, sedan suger det att jag måste gå igenom en tunnel. Kanterna på tunneln är så mörka att en person kan stå 1 meter framför dig utan att du skulle märka personen. x) 1 nov, 2011 01:16 |
|
NinaE
Elev |
jag tycker om när det blir mörkt,
1 nov, 2011 13:24 |
|
aggsih
Elev |
Jao, klockan är fem här nu och det är typ kolsvart ute :c
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 1 nov, 2011 17:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen