någon som älskar skidor?????
Forum > Off Topic > någon som älskar skidor?????
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elley
Elev |
Har bara åkt längdskidor en gång, men däremot har jag åkt slalom sedan jag var 5 år
http://nouw.com/ellenfelixson/
9 nov, 2011 17:24 |
|
Ugglan
Elev |
9 nov, 2011 17:31 |
|
Miss_Hj
Elev |
Det är jätte kul med längdskidor
9 nov, 2011 22:26 |
|
Borttagen
|
visst är det
11 nov, 2011 16:59 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har åkt skidor i en vecka en gång för många år sedan. Sen dess har jag inte åkt, men då tyckte jag det var jätte kul
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 nov, 2011 17:04 |
|
Elderwand
Elev |
Ääääääälskar att åka skidor ♥ Bland det bästa som finns! Dock inte längd, utan "vanlig" åkning är den bästa, hihi.
Brukar varje år åka till typ Italien/Österrike och åka i bl.a. alperna osv! ASNAJS
11 nov, 2011 17:05 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av Elderwand: Ääääääälskar att åka skidor ♥ Bland det bästa som finns! Dock inte längd, utan "vanlig" åkning är den bästa, hihi. Brukar varje år åka till typ Italien/Österrike och åka i bl.a. alperna osv! ASNAJS Slalom menar du? Har du testat snowboard? Det är faktiskt väldigt kul att testa det när man kan åka slalom redan!
http://nouw.com/ellenfelixson/
11 nov, 2011 17:07 |
|
vevve_puff
Elev |
jag tycker inte det är skit kul men jag gör det varje år
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 11 nov, 2011 17:55 |
|
Elderwand
Elev |
Skrivet av Elley: Skrivet av Elderwand: Ääääääälskar att åka skidor ♥ Bland det bästa som finns! Dock inte längd, utan "vanlig" åkning är den bästa, hihi. Brukar varje år åka till typ Italien/Österrike och åka i bl.a. alperna osv! ASNAJS Slalom menar du? Har du testat snowboard? Det är faktiskt väldigt kul att testa det när man kan åka slalom redan! Ja, visste inte om jag riktigt kunde kalla det direkt "slalom" då jag tänker på Anja Pärsson när jag hör det, men visst! Har faktiskt inte vågat åka snowboard då jag hört massa skräckexempel på folk som brutit armar och ben, vilket jag definitivt har gjort tillräckligt, haha!
11 nov, 2011 21:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skidor is tha shiet! Även fast jag tycker snowboards är fett coola, så nej tack. Skidor är coolare. Och roligare. Och chispigare. Mest awesome helt enkelt Kan inte längta tills att få åka upp och åka!! .... HATA LÄNGDSKIDOR!! Ohh, bro cyberfive! 11 nov, 2011 21:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen