Mugglarkärlek på facebook (sv)
Forum > Fanfiction > Mugglarkärlek på facebook (sv)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Malfoy
Elev |
Ledsen att detta kapitel kommer så sent.
_________________________________________ Kap. 3 (Draco) 500 vänner! WOO! Ärrskallen också.. men, kan blockera han. Fast inte nu. Han hade precis träffat en fantastisk tjej (tyckte han)! Hon hade svart långt hår, gråvita ögon och jäääätteblek hy. Men, hon var en mugglare. En äcklig liten smutsskalle. Men, det fanns ändå någonting i henne som ingen annan hade. Han loggade in på chatten. Efter en stund skickade Hermione ett meddelande till honom. ___________________________________________ 12:42 Hermione Jean Charlotte Granger: Hej Draco, Får Jag Lägga Till Dig Här På Fb? Draco Snake Malfoy: Öhh?.. -.- 12:43 Hermione Jean Charlotte Granger: Får Jag Det Eller? :O Draco Snake Malfoy: 1. Visst..? :o 2.Varför skriver du med stora bokstäver? -.- Hermione Jean Charlotte Granger: Jag Vet Inte, Min Dator Är Inställd På Det, HaHa. 12:45 Draco Snake Malfoy: kejj... >.< öum.. hur många vänner har du? -HERMIONE ÄR INTE TILLÄNGLIG LÄNGRE, SKICKA ETT MEDDELANDE TILL HENNE.- ____________________________________________ (Hermione) Draco, varför, varför? Varför hade hon frågat just han? Hon kunde inte förstå. Han som hade hatat henne i alla år, och nu frågar hon om han vill vara vän med henne på fb! Och han sa ja! Helt sjukt ju.. ?HARRY, KOM OCH KOLLA!?, sa Hermione. ?Vad är det??, sa harry. ?Draco har lagt till mig som vän..? ?Mig med, helt sjukt ju..? ?Jag vet, helt galet...? (Ron) 10 nya meddelanden. Och säkert från samma person. Jo.. ________________________________________ Jeppo Järvokaliitölja: hejjjjj vat gör to? Jeppo Järvokaliitölja: vad bititer muklare???? Jeppo Järvokaliitölja: vat bititer acio?????????? Jeppo Järvokaliitölja: eken charoline e snik! Ronald Billius Accio' Weasley: Asså, vad säger du??? -.- Jeppo Järvokaliitölja: eken charoline e snik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ronald är inte tillänglig längre, var vänlig skicka ett meddelande till han - ___________________________________________ Efter en stund loggade Ron in på chatten igen. ?Tur?, tänkte han, ?Jeppo är inte inloggad.? Men Charoline var det. ___________________________________________ Ronald Billous Accio' Weasley: Hello! :-*? how are u?? Charoline Ezcuviskyh: Hii! :** Im fine, uu? X-Dx-D Ronald Billius Accio' Weasley: Iam fine. XD Charoline Ezcuviskyh: Ookayyh :-* Ronald Billus Accio' Weasley: IM A REDHEAD!!!!!!!! Charoline Ezcuviskyh: Ha-ha-ha, IM A BLONDIHEADIE! Ronald Billius Accio' Weasley: do u want 2 see me irl?? Charoline: Let me think about tht (a) :-* __________________________________________ "Come to the dark side, we have cupcakes." ♥ 13 nov, 2011 11:37 |
|
Smile
Elev |
haha bra!
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
13 nov, 2011 12:07 |
|
Borttagen
|
^This! 13 nov, 2011 12:31 |
|
Borttagen
|
kul
13 nov, 2011 12:46 |
|
Katla
Elev |
Jag Älskar Denna Fanfiction. Bevakarrr!
Jeppo Järvokaliitölja ♥ ♏︎ 13 nov, 2011 12:53 |
|
Carro_Potter
Elev |
13 nov, 2011 12:55 |
|
mine
Elev |
13 nov, 2011 13:16 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
18 nov, 2011 20:17 |
|
Borttagen
|
MER!
18 nov, 2011 20:47 |
|
Borttagen
|
Känn dig bevakad! O______________o
20 nov, 2011 20:38 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen