Nyårsafton!
Forum > Off Topic > Nyårsafton!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet inte riktigt. Har två alternativ; Fira med min pojkvän, hans familj och en till familj de känner jättebra. Eller fira med några vänner(childhoodlight, trevor, accioron och expelliarmus). SPLITTRAD! :| Fira med oss we have something so special; MOI! ![]()
1 nov, 2011 00:03 |
|
Nintendo64
Elev |
alltså..vet inte hur det blir i år.. åker kanske upp till sthlm med min bästa vän och firar nyår där eller så följer jag med min pojke till Göteborg och firar där..
veeet inte vad jag ska göra )) men titta på fyrverkerier är ett måste varje nyår!
“Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”
1 nov, 2011 01:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen