Tintins äventyr :D
Forum > Off Topic > Tintins äventyr :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Riktigt stiliga ni är!
Har velat se den där filmen i flera månader! Fast han verkar nästan för ung i trailern. 30 okt, 2011 17:41 |
|
scarhead
Lärare |
såg den igår, den var hus bra som helst! såg den på engelska i 3D, och det var den bästa 3D-filmen jag någonsin sett, har sett två stycken då men liksom, det var riktigt, riktigt bra gjort.
30 okt, 2011 20:43 |
|
Borttagen
|
^ Åh, den var så sjukt bra i 3D!
OBS! Titta inte här om du inte har sett filmen! Spoiler: Tryck här för att visa! 30 okt, 2011 20:48 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: Riktigt stiliga ni är! Har velat se den där filmen i flera månader! Fast han verkar nästan för ung i trailern. Han ÄR lite för ung. Verkar som om filmskaparna (eller iaf tv-spelsskaparna) fått för sig att han är 17 år av nån anledning XD without something there is no nothing 30 okt, 2011 23:36 |
|
Adina
Elev |
Den var sjukt bra! Normalt sett brukar jag störa mig på att filmer inte lyckas fånga samma känsla som böcker/serier och sånt, men den här var sjukt bra! Lite överdriven ibland, men serien var ju också det
Jag som har varit Tintin-nörd mycket längre än jag har varit Nerdfighter, Potterhead, Sagan om Ringen-freak eller någonting annat... Tintin var bland det första jag nördade, och filmen fick mig att vilja gå tillbaka och läsa alla serieböckerna igen ♥ :) 31 okt, 2011 10:07 |
|
Borttagen
|
Det kan ju kanske vara för att det är en barnfilm och dom vill skapa någon speciell tanke i småttingars huvuden som ''Tintin är så cool, 15 åringar kan också vara starka och coola''
Men jag vet inte riktigt om det är bara att vilja göra saker som tintin gör när man är 15? Även fast jag skulle vilja göra det. Tintin är ju helt underbar. Tycker om hela gruppen är helt awesome. ''BOMBER OCH GRANATER I NELSONS KANONER!'' (Skurken: Vart kom hunden ifrån?) ''Från BRYSSEL!'' *Bamn!* ''Sova hos din mamma? Men då säger vi så!'' 31 okt, 2011 10:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Skrivet av Borttagen: Riktigt stiliga ni är! Har velat se den där filmen i flera månader! Fast han verkar nästan för ung i trailern. Han ÄR lite för ung. Verkar som om filmskaparna (eller iaf tv-spelsskaparna) fått för sig att han är 17 år av nån anledning XD Ja.. det kändes lite.. scary.. Liksom: "That young man, what's his name?" Det hördes ju redan i trailern, fast de kanske la till det för att det var den första "serieboken" som kom ut, vem vet Btw så kom soundtracket ut på spotify idag, älskart! ♥ http://open.spotify.com/album/3nZbLNMtn9PLjxewl69Tbn 31 okt, 2011 10:11 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen