Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tintins äventyr :D

Forum > Off Topic > Tintins äventyr :D

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Riktigt stiliga ni är!
Har velat se den där filmen i flera månader! Fast han verkar nästan för ung i trailern.

30 okt, 2011 17:41

scarhead
Lärare

Avatar


såg den igår, den var hus bra som helst! såg den på engelska i 3D, och det var den bästa 3D-filmen jag någonsin sett, har sett två stycken då men liksom, det var riktigt, riktigt bra gjort.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

30 okt, 2011 20:43

Borttagen

Avatar


^ Åh, den var så sjukt bra i 3D!

OBS! Titta inte här om du inte har sett filmen!
Spoiler:
Tryck här för att visa!Blev asrädd vid det där mynt regnet (där vid båten) när ett mynt flög rakt mot skärmen, trodde jag skulle få det på mig XD

30 okt, 2011 20:48

Li
Biträdande rektor

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Riktigt stiliga ni är!
Har velat se den där filmen i flera månader! Fast han verkar nästan för ung i trailern.


Han ÄR lite för ung. Verkar som om filmskaparna (eller iaf tv-spelsskaparna) fått för sig att han är 17 år av nån anledning XD

without something there is no nothing

30 okt, 2011 23:36

Adina
Elev

Avatar


Den var sjukt bra! Normalt sett brukar jag störa mig på att filmer inte lyckas fånga samma känsla som böcker/serier och sånt, men den här var sjukt bra! Lite överdriven ibland, men serien var ju också det
Jag som har varit Tintin-nörd mycket längre än jag har varit Nerdfighter, Potterhead, Sagan om Ringen-freak eller någonting annat... Tintin var bland det första jag nördade, och filmen fick mig att vilja gå tillbaka och läsa alla serieböckerna igen ♥

:)

31 okt, 2011 10:07

Borttagen

Avatar


Det kan ju kanske vara för att det är en barnfilm och dom vill skapa någon speciell tanke i småttingars huvuden som ''Tintin är så cool, 15 åringar kan också vara starka och coola''
Men jag vet inte riktigt om det är bara att vilja göra saker som tintin gör när man är 15?
Även fast jag skulle vilja göra det. Tintin är ju helt underbar. Tycker om hela gruppen är helt awesome.
''BOMBER OCH GRANATER I NELSONS KANONER!''
(Skurken: Vart kom hunden ifrån?) ''Från BRYSSEL!'' *Bamn!*
''Sova hos din mamma? Men då säger vi så!''

31 okt, 2011 10:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Li:
Skrivet av Borttagen:
Riktigt stiliga ni är!
Har velat se den där filmen i flera månader! Fast han verkar nästan för ung i trailern.


Han ÄR lite för ung. Verkar som om filmskaparna (eller iaf tv-spelsskaparna) fått för sig att han är 17 år av nån anledning XD


Ja.. det kändes lite.. scary..
Liksom:

"That young man, what's his name?"

Det hördes ju redan i trailern, fast de kanske la till det för att det var den första "serieboken" som kom ut, vem vet

Btw så kom soundtracket ut på spotify idag, älskart! ♥

http://open.spotify.com/album/3nZbLNMtn9PLjxewl69Tbn

31 okt, 2011 10:11

1 2 3

Forum > Off Topic > Tintins äventyr :D

Du får inte svara på den här tråden.