helgmorgon! :D
Forum > Off Topic > helgmorgon! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Greenbloodyrose
Elev |
29 okt, 2011 17:07 |
|
Borttagen
|
kinshaw: mysigt är inte det ordetjag skulle använda för att snacka strunt, skulle haft en filt och en kopp te i så fall! Men trevligt var det verkligen
29 okt, 2011 17:47 |
|
kinshaw
Elev |
29 okt, 2011 18:10 |
|
Borttagen
|
kinshaw: Hum, jag har inte använt ordet mysigt så mycket på senaste tiden, eller så har jag överanvänt det... ahhaha logiken är stor i min lilla hjärna just nu...
29 okt, 2011 18:13 |
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JoLizz: Älskar mina helgmornar! Sova länge, gå upp och äta, gå upp och lägga sig igen och läsa till lunch åhh ♥ Vad läser du? Läste lite fanfictions, (en sommarlovskäll framför datorn och dolders förbannelse) Och boken jag håller på med "genom dina ögon" ♥
![]()
29 okt, 2011 18:26 |
|
Borttagen
|
^Åh, själv är jag grymt dålig på att läsa fanfic... Åh, den boken har jag hört talas om men aldrig läst. Sjlv läser jag Stolthet och fördom och skall snart ge Torment ett chans till..
29 okt, 2011 18:54 |
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^Åh, själv är jag grymt dålig på att läsa fanfic... Åh, den boken har jag hört talas om men aldrig läst. Sjlv läser jag Stolthet och fördom och skall snart ge Torment ett chans till.. Är stolthet och fördom bra? Funderat mycket på att läsa...
![]()
29 okt, 2011 19:00 |
|
Borttagen
|
^den är ganska.. komplicerad. Jagtycker den är underbart, men har sett filmen flera gånger med. Det kan vara lite svårt och seg om man inte sett den :O
29 okt, 2011 19:01 |
|
JoLizz
Elev |
29 okt, 2011 19:04 |
|
Borttagen
|
^finns en tvåtimmar och en sextimmars tvserie
29 okt, 2011 19:18 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen