En och en halv månad kvar!!!
Forum > Harry Potter > En och en halv månad kvar!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dixan
Elev |
den fina cirkeln. Det är Verge det!
5 okt, 2010 17:44 |
|
Oskan
Elev |
Precis!
(Fy vad off-topic vi kommer ibland asså xD) "May the force be equal to mass times acceleration" 5 okt, 2010 18:23 |
|
dixan
Elev |
För mycket assosiationsbanor i hjärnan.
5 okt, 2010 18:24 |
|
Oskan
Elev |
Vi kan säga att vi är duktiga på att dra paralleller
"May the force be equal to mass times acceleration" 5 okt, 2010 18:42 |
|
dixan
Elev |
för överarbetade minnesceller.
5 okt, 2010 18:44 |
|
leumas
Elev |
känns som att vara i sällskaps rummet
5 okt, 2010 19:50 |
|
Aldebaran
Elev |
Om allt går som jag vill så kommer jag se premiären i London! ♥
Fred: But the fact remains he can move faster than Severus Snape confronted with shampoo when he wants to. 5 okt, 2010 21:06 |
|
Oskan
Elev |
I London! Det hade varit något! Vet du vilka som kommer att gästa där?
"May the force be equal to mass times acceleration" 5 okt, 2010 21:07 |
|
Aldebaran
Elev |
Antar att du menar galapremiären? Ingen aning vilka som kommer på den!
Fred: But the fact remains he can move faster than Severus Snape confronted with shampoo when he wants to. 5 okt, 2010 21:47 |
|
Oskan
Elev |
Så det är inte den du tänkt gå på då? Annars kan man ju lika gärna gå hemma? eller?
"May the force be equal to mass times acceleration" 6 okt, 2010 13:42 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen