Glassklubben <3
Forum > Off Topic > Glassklubben <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Omnomnom, chokladglassen som finns i Lund på en glassbar, som jag inte kan komma ihåg namnet på, ÄGER. XD
28 okt, 2011 15:21 |
|
Salazar1
Elev |
Haha, jag joinar!!
Slytherin Pride 28 okt, 2011 15:23 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag gillar båda :p fast jag föredrar paketglass :p jag älskar marängswisch ? ni är så välkomna
jag fick äta Solero när jag var utomlands ![]()
3 nov, 2011 10:58 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Får man vara med?
Villken bra tråd, jag som älskar glass så Vet inte villken glass som är min favorit (finns ju så många sorter) Jag älskar att äta glass på en varm sommardag men det går bra året runt
3 nov, 2011 11:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
3 nov, 2011 11:07 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
3 nov, 2011 11:17 |
|
Cara Riddle
Elev |
3 nov, 2011 11:34 |
|
Borttagen
|
jag är me!
Jag gillar bara strutglassar... Jag rent av hatar pinnglassar, kan bara inte äta dom! 3 nov, 2011 11:36 |
|
Amandan
Elev |
3 nov, 2011 11:41 |
|
Maharajah
Elev |
Blåbärssplitt är bland det godaste som finns. Beroendeframkallande dock. Brukar finnas att köpa på affärer som Coop och så!
3 nov, 2011 11:43 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen