höstlov!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
På höstlovet hoppas jag att jag kommer:
-Vara med i klubbmästerskapet i dressyr på nya hästen -Vara med på överrasknings/halloween/födelsedagsfest för en gammal klasskompis tillsammans med underbara vänner jag inte sett på läääänge ♥ -Ha Eilonwy som gäst i ett par dagar och ha äran att visa henne runt i mina hemtrakter, baka HP-tårta och ha NaNo-vaka -Åka på hoppclinic -Kolla på Glee -Skriva på mina fanfics -Plugga till ett psykologiprov... Längtar ♥ "we live together, and harry does all the cooking." 27 okt, 2011 21:02 |
|
Borttagen
|
Åka med superman till Gotland och träffa min far som bor där
27 okt, 2011 21:13 |
|
MonsterCookie
Elev |
BLI SKÖTARE PÅ VÄRLDENS BÄSTA NEMOHÄST :'D ♥
wolfstar deserved better. 27 okt, 2011 21:23 |
|
cannedcorn
Elev |
Sova! Gå på bio, vara med kompisar, mugglisträff, hänga ute hela natten med mina sköna polare och ha allmänt nice! ♥
27 okt, 2011 21:28 |
|
Borttagen
|
Plugga matte (tråkigt) och hänga med kompisar. Händer inte så mycket...
27 okt, 2011 21:31 |
|
J00KERN
Elev |
27 okt, 2011 21:31 |
|
childhoodlight
Elev |
* Få besök av accioron, expelliarmus och trevor
* Umgås med min bästa Elderwand * Plugga * Träna * Umgås med mina andra vänner * Fotografera
27 okt, 2011 21:45 |
|
Parseltongue
Elev |
Jag ska plugga, eftersom jag läser distanskurser så har jag inget höstlov utan får plugga på som vanligt. Haha!
27 okt, 2011 21:46 |
|
Adina
Elev |
Portkey-återträff i Stockholm!! Jag träffade så sjukt många awesome folk på Portkey i somras, och nu får jag se dem igen
Sen blir det väl en massa filmkvällar och sånt med klassen, och träffa folk från min förra skola. :) 27 okt, 2011 21:57 |
|
Borttagen
|
Lata mig, göra alla läxorna... typ inget särskilt
28 okt, 2011 07:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen