Mitt nya hår
Forum > Off Topic > Mitt nya hår
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag färgade håret sådär för några år sedan, det var rätt kul. :3
Men ja, du passade i det! 26 okt, 2011 23:34 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Passar dig perfekt! Supersnyggt
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 26 okt, 2011 23:37 |
|
kinshaw
Elev |
26 okt, 2011 23:48 |
|
Amandan
Elev |
Förlåt att jag svär, men jävlar vad snyggt! ♥
Min kompis dip dyed her hair purple. Också assnyggt. Men shiit, vad fint! Förstår inte hur man kan passa i så mycket, har sett dig i massa olika frisyrer och håruppsättningar, allt fungerar ju på dig! wow. Min tumblr!
26 okt, 2011 23:49 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag färgade håret sådär för några år sedan, det var rätt kul. :3 Men ja, du passade i det! Åh posta bild? Tack Vicki! ♥ Thank you finis Skrivet av Amandan: Förlåt att jag svär, men jävlar vad snyggt! ♥ Min kompis dip dyed her hair purple. Också assnyggt. Men shiit, vad fint! Förstår inte hur man kan passa i så mycket, har sett dig i massa olika frisyrer och håruppsättningar, allt fungerar ju på dig! wow. Dyp die är skitsnyggt really! Och tack sötnos, vad glad jag blir :$ puss
27 okt, 2011 08:03 |
|
Borttagen
|
Goooosh, übersnyggt! ♥
27 okt, 2011 08:38 |
|
Ida S
Lärare |
Det blev så grymt fint!!
"we live together, and harry does all the cooking." 27 okt, 2011 09:06 |
|
Cyachi
Elev |
Såg på facebook!
En vän till mig hade dip-dye förut, men det tvättades ur så snabbt så hon orkade inte hålla på och färga hela tiden.. 27 okt, 2011 09:12 |
|
childhoodlight
Elev |
27 okt, 2011 13:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen