Annorlunda/vackra namn
Forum > Off Topic > Annorlunda/vackra namn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
26 okt, 2011 16:09 |
|
Borttagen
|
26 okt, 2011 16:10 |
|
baramin
Elev |
Hannele är väl inte så djävulskt vanligt. Fint, i alla fall.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 26 okt, 2011 16:15 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Mitt namn är fint tycker jag, faktiskt. Men jag vet inte om det är särskilt vackert! För mig är benämningarna fint och vackert två helt olika saker. Mitt namn är fint och jag gillar det men det uppnår inte riktigt kriterierna för att vara vackert! Några namn som jag tycker är otroligt vackra; Esther, Li, Hermione, Ninja, Valkyria, Tamlin och Theodor. Ninja och Tamlin, du läser Lady Dahmers blogg! 8D Amelia är vackert...
26 okt, 2011 16:19 |
|
expelliarmus
Elev |
26 okt, 2011 16:20 |
|
Borttagen
|
Jag gillar namnet Ellie.. Det låter kul.
Själv har jag ett ganksa ovanligt namn. Jag heter Eira. 26 okt, 2011 16:37 |
|
Borttagen
|
Mitt namn.
MELODY anses vara annorlunda. 26 okt, 2011 16:39 |
|
Margaret
Elev |
Jag gillar namnet Morticia, det är häftigt, om man snackar ovanliga namn. Ofelia, Juliette, Tristan...
Mitt absoluta favoritnamn är Lily, fast det är inte så ovanligt. EDIT: Kom på ett vackert ovanligt namn till, Astoria. ![]()
26 okt, 2011 16:46 |
|
Dini99
Elev |
Axia, Amelie, Astoria, Liw, Linni,Li, Novali, Siw, Mitt namn ä ganska ovanligt oxå
(Detta var bara några som jag kom på, det finns många fler "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 26 okt, 2011 16:59 |
|
adliitam
Elev |
26 okt, 2011 17:23 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen