Twilight fan-event
Forum > Off Topic > Twilight fan-event
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cannedcorn
Elev |
Jag vet inte faktiskt.. humhum. Snacka om att jag känner mig fett ointresserad x). Det enda jag vet är att jag ska få se CEDRIC DIGGORY! Säger till så fort jag vet
25 okt, 2011 21:33 |
|
Danzi
Elev |
Yaay, ska dit nu ändå
Självklart ska jag också ta med en skylt där det står ''Cedric is still alive'' ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
25 okt, 2011 21:39 |
|
expelliarmus
Elev |
25 okt, 2011 21:42 |
|
leumas vän
Elev |
25 okt, 2011 21:50 |
|
ninja
Elev |
Såg att en klasskompis sålde två biljetter för 800 spänn/styck, är det så saftiga priser alltså? Shieet
25 okt, 2011 22:03 |
|
Danzi
Elev |
^ Tycker det är alldeles för dyrt, i alla fall om det är läktarplats. Biljetterna är ju liksom gratis.
Min kompis kompis vann en tävling i metro så hon ska få träffa Robert och Ashley privat på Fredag :O Fett avis... ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
25 okt, 2011 22:05 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag ska inte dit
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 25 okt, 2011 22:19 |
|
Elderwand
Elev |
25 okt, 2011 22:19 |
|
superman
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Japp >:-DAlla galna Twilightfans kommer hata er :$$$ 25 okt, 2011 22:31 |
|
Danzi
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Det är det som är kul ju haha Alla galna Twilightfans kommer hata er :$$$ ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
25 okt, 2011 22:33 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen