Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Trollkarlsyrken?

Forum > Harry Potter > Trollkarlsyrken?

1 2 3 4 ... 6 7 8
Användare Inlägg
Salle
Elev

Avatar


Auror

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fshereenjenkins.tumblr.com%2Fpost%2F89413095370%2Fsnapchat-me-shereenjenkinshttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F387299dfe97d4abfd2328a6e96aa096f%2Ftumblr_n0cskn6G6Y1r0kozho1_500.gif

27 okt, 2011 17:21

SweetSweet
Elev

Avatar


Jag skulle gilla att spela quidditch, eller vara lärare på Hogwarts!

If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again...

27 okt, 2011 17:23

Borttagen

Avatar


Jag skulle kunna tänka mig att vara någon sorts frilansare, antar att man säkert skulle kunna vara det även i trollkarlsvärlden, typ ha ett eget företag^^.

- Kanske månadsvis ha en krönika i en trollkarlstidning, typ the Daily Prophet.
- Fota på olika tillställningar
- Jobba i en mysig liten bokhandel/café.

Ganska likt mina drömmar i 'riktiga' världen alltså .

27 okt, 2011 22:29

grodan-boll
Elev

Avatar


Finns massor som jag skulle vilja vara..

Quidditchspelare
Auror
Jobba i WWW elr nån annan rolig affär
Jobba i bokhandel
Sköta/träna olika magiska djur
Fotograf för någon tidning

det var några saker, men hade säkert kunnat skriva femtioelva till

SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/

27 okt, 2011 23:41

Hermione Granger...
Elev

Avatar


Jag skulle vilja vara drakskötare eller bli Auror...

Pottermore - NightWave16975 Gryffindor :3

29 okt, 2011 09:57

Borttagen

Avatar


Skulle ha viljat vara lärare på Hogwarts!

29 okt, 2011 10:40

Borttagen

Avatar


Defenitivt Professor i Försvar mot svartkonster eller trollstavstillverkare (som Ollivander)

29 okt, 2011 10:44

Sonorus
Elev

Avatar


Lärare på Hogwarts, fotograf (alltså, rörliga foton ♥), författare av awesome, magiska böcker m.m. :33 Fast i och för sig skulle jag kunna vara arbetslös och typ gå runt och bara ta in all magi och stuff. ^-^
Nu känner jag att det där vart lite rörigt, men what ever. c:

May the odds be ever in your favor.

29 okt, 2011 11:48

Dracossister
Elev

Avatar


Drakskötare eller lärare på hogwarts tror jag! Är inte säker

http://flamelumos.blogspot.fi/

29 okt, 2011 12:05

Twix
Elev

Avatar


Jag skulle nog vilja vara anställd på Zonkos, Weasleys Vassa Varor, Godisbaronen eller starta en butik med skämtartiklar

29 okt, 2011 12:14

1 2 3 4 ... 6 7 8

Forum > Harry Potter > Trollkarlsyrken?

Du får inte svara på den här tråden.