Inspirerade tatueringar?
Forum > Harry Potter > Inspirerade tatueringar?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
Jag vill tatuera in All was well, det håller mig stark! Funderar på om jag ska gör A:et till dödsrelikmärket också
25 okt, 2011 10:27 |
|
Safrina
Elev |
25 okt, 2011 11:06 |
|
Severus10
Elev |
Bara för att jag är i en tråd betyder inte det att det är en otrevlig tråd.
25 okt, 2011 16:22 |
|
Borttagen
|
Jag tänker inte förstöra min kropp med tatueringar över hela mig.
Men om jag skulle göra det så skulle det vara dödsrelikerna eller dödsätarmärket! (men jag vill inte ha någon tatuering, någonsin!!!!) 25 okt, 2011 16:28 |
|
Severus10
Elev |
Man förstör inte sin kropp
25 okt, 2011 16:30 |
|
NinaE
Elev |
jag skulle vilja ha en blixt någonstans
25 okt, 2011 17:21 |
|
Disa
Elev |
Jag hade velat ha en tatuering, gärna en hippogriff men jag är grymt allergisk mot saker som kommer på huden (bläck bl.a.) så jag vågar inte tatuera mig. Allergisk reaktion medn ågot som sitter i kroppen...
http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 25 okt, 2011 17:24 |
|
Severus10
Elev |
man är inte allergisk mot allt.
25 okt, 2011 17:26 |
|
Borttagen
|
Jag ska ha ett Harry Potter ärr där han har sitt ärr
men det är 8 år kvar men det är bestämt! 25 okt, 2011 17:27 |
|
Disa
Elev |
Skrivet av Severus10: man är inte allergisk mot allt. Jag sade mot saker Fisk Skaldjur Allt som är rött Choklad Mandlar Råa morötter Metall (allt utom platina) Bläck Parfym med konstgjord mysk i Mycket smink - Där har du mina allergier. Det är inte allt men visst är det så att det tär på det dagliga livet ^^ http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 25 okt, 2011 17:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen