Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hur uttalar du trollformler?

Forum > Harry Potter > Hur uttalar du trollformler?

1 2 3 4
Användare Inlägg
Salazar1
Elev

Avatar


Jag utallar som i filmerna oftast! Men säger "stupify" istället för lamslå"

Slytherin Pride

27 okt, 2011 16:44

Borttagen

Avatar


Jag sa först accio "assio", men sedan hörde jag i en film att de sa akkio, så då började jag också säga så, kändes lite konstigt i början, men jag vande mig.

30 okt, 2011 09:01

Detta inlägg ändrades senast 2011-10-30 kl. 11:21
Antal ändringar: 1

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


Jag säger som de gör i filmerna.

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

30 okt, 2011 09:03

Somnium
Elev

Avatar


Säger som de gör i filmerna c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltl5mjKHBF1r39xeeo2_500.gif http://slytherinunicorn.tumblr.com/

30 okt, 2011 12:18

Borttagen

Avatar


som de säger i filmerna

30 okt, 2011 12:18

Borttagen

Avatar


avifors uttalar jag aviforce (mitt namn alltså)
men om jag ska trolla så säger jag aviforces

30 okt, 2011 12:42

Sandra Longbottom
Elev

Avatar


vingaaardium leviooosa

30 okt, 2011 12:46

liuns
Elev

Avatar


ackio eckspelliarmus

11 nov, 2011 18:12

Borttagen

Avatar


Petrificus Totalus lär jag mig aldrig att säga o_o

11 nov, 2011 19:08

Bellow
Elev

Avatar


så som i filmerna typ -.^

Join The Dark Side. NOW! ♆

11 nov, 2011 19:23

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Hur uttalar du trollformler?

Du får inte svara på den här tråden.