Hur uttalar du trollformler?
Forum > Harry Potter > Hur uttalar du trollformler?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salazar1
Elev |
Jag utallar som i filmerna oftast! Men säger "stupify" istället för lamslå"
Slytherin Pride 27 okt, 2011 16:44 |
|
Borttagen
|
Jag sa först accio "assio", men sedan hörde jag i en film att de sa akkio, så då började jag också säga så, kändes lite konstigt i början, men jag vande mig.
30 okt, 2011 09:01
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-30 kl. 11:21
|
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Jag säger som de gör i filmerna.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 30 okt, 2011 09:03 |
|
Somnium
Elev |
30 okt, 2011 12:18 |
|
Borttagen
|
som de säger i filmerna
30 okt, 2011 12:18 |
|
Borttagen
|
avifors uttalar jag aviforce (mitt namn alltså)
men om jag ska trolla så säger jag aviforces 30 okt, 2011 12:42 |
|
Sandra Longbottom
Elev |
vingaaardium leviooosa
30 okt, 2011 12:46 |
|
liuns
Elev |
ackio eckspelliarmus
11 nov, 2011 18:12 |
|
Borttagen
|
Petrificus Totalus lär jag mig aldrig att säga o_o
11 nov, 2011 19:08 |
|
Bellow
Elev |
så som i filmerna typ -.^
Join The Dark Side. NOW! ♆ 11 nov, 2011 19:23 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen