Wannabee-tråden
Forum > Off Topic > Wannabee-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Honestly, jag bryr mig inte ett skit om nån köper samma tröja som mig. Att störa sig på det är bara barnsligt -.- Vill folk ha en viss stil så får dom ha det. Skiter i vad folk har för kläder.
24 okt, 2011 19:40 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Honestly, jag bryr mig inte ett skit om nån köper samma tröja som mig. Att störa sig på det är bara barnsligt -.- Vill folk ha en viss stil så får dom ha det. Skiter i vad folk har för kläder. Beror ju på vilken nivå det är dock
24 okt, 2011 20:19 |
|
Borttagen
|
^
Whut? Gör folk verkligen sånt? Vad fantasifulla dom är </3 24 okt, 2011 20:21 |
|
childhoodlight
Elev |
24 okt, 2011 20:22 |
|
ginny_ginny
Elev |
Jag känner inte att jag är en wannabe. Jag brukar bara ha på kläder som jag känner bekväm i och vad jag gillar. Jag brukar oftast ha många låna halsband, ringar, flätat på alla sätt och vis... jag ganska bohemisk stil. Jag är mig själv!
24 okt, 2011 21:02 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag känner mig vissreligen tråkig men inte så att jag försöker härma någon, så klart att om jag ser någon med ett riktigt snyggt halsband så kanske jag gör ett sånt. Eller om någon har en cool tröja kanske jag gör något som är inspiererat av dem, men verkligen inte på någon jobbig nivå.
24 okt, 2011 21:15 |
|
Hotissue
Elev |
Alltså... brukar inte kopiera folk rakt av... Men låter mig inspireras ibland
Däremot så skulle jag önska att min kropp klädde bättre i andra kläder... kan inte klä mig RIKTIGT så som jag skulle vilja
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
24 okt, 2011 21:20 |
|
Elderwand
Elev |
Det har faktiskt hänt mig att folk köpt exakt likadana kläder, haft samma håruppsättningar osv en period i sexan och det var skitjobbigt. Det fick en själv att känna sig oorginell även om det var hon som härmade.
Nuförtiden kör nästan alla på ensamma stilar i min skola. Jag älskar kill t-shirts, maxiklänningar, converse och feta, klumpiga klackar (om jag bara kunde gå i dem..)!
25 okt, 2011 07:47 |
|
cannedcorn
Elev |
Ibland vill jag bli lite "emo" igen </3
Alltså svartsminkad, helt galet tuperat hår, armband och ständigt bli frågad om man inte ska hänga sig på plattan snart. Gash, I miss it.. ![]() ![]()
25 okt, 2011 08:34 |
|
Borttagen
|
Bohemisk/romantisk goth med piratinslag är väl det bästa sättet att beskriva min stil på och den trivs jag ypperligt med.
Om jag hade väldigt mycket pengar finns det dock väldigt mycket snyggt jag skulle vilja köpa från affären Gypsy Moon. http://gypsymoon.com/ 25 okt, 2011 09:32 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen