Mangemakers
Forum > Off Topic > Mangemakers
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
Förlåt men, varför hata och ogilla personerna i sig? Ni känner ju inte dem?
Däremot så ogillar jag musiken, den är jobbig :>
23 okt, 2011 17:20 |
|
Borttagen
|
Fest hos mugglis :3
23 okt, 2011 17:21 |
|
Hotissue
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mangemakers är fake. Dom där människorna kände inte ens varandra från början. Det var först två av dom fyra killarna som hade lagt upp något på youtube, sen hade en producer eller någon sån där person sett det, matchat ihop dom med dom andra två killarna eftersom den här producern visste att det skulle bli stort och populärt. Dom går ju i samma skola? ._.
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
23 okt, 2011 17:21 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Hotissue: Skrivet av Borttagen: Mangemakers är fake. Dom där människorna kände inte ens varandra från början. Det var först två av dom fyra killarna som hade lagt upp något på youtube, sen hade en producer eller någon sån där person sett det, matchat ihop dom med dom andra två killarna eftersom den här producern visste att det skulle bli stort och populärt. Dom går ju i samma skola? ._. haha precis det jag tänkte säga!
23 okt, 2011 17:22 |
|
Minidjuret
Elev |
Det är inte fake xD
23 okt, 2011 17:26 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Det sas i typ The Voice eller något. Eller ja, det kanske bara är ett rykte Det är inte fake xD http://www.youtube.com/watch?v=0ZTBwCHGW9I&feature=related Adam är bättre fan. 23 okt, 2011 17:36 |
|
Borttagen
|
Ogillar dom sa javla mycket.
Musiken ar bajs. Och Mr Muppet som forsoker shuffla...Nej tack. 23 okt, 2011 17:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Hotissue: Skrivet av Borttagen: Mangemakers är fake. Dom där människorna kände inte ens varandra från början. Det var först två av dom fyra killarna som hade lagt upp något på youtube, sen hade en producer eller någon sån där person sett det, matchat ihop dom med dom andra två killarna eftersom den här producern visste att det skulle bli stort och populärt. Dom går ju i samma skola? ._. haha precis det jag tänkte säga! Gör dom? damn o.o Ellen måste ta och hitta en bättre källa.. --- eller säga att det bara var ett ryckte till mig ._. Jag blir lost ibland. Men håller fast med att jag inte tycker om mangemakers ^^ 23 okt, 2011 17:37 |
|
superman
Elev |
Det är inte fake, men det var bara två från början och en producent kontaktade dom. Alla fem kände inte varandra
http://www.youtube.com/watch?v=_knI9rI17uY&feature=relmfu 23 okt, 2011 17:52 |
|
leumas vän
Elev |
Nja, jag ogillar det faktum att det finns personer som lyssnar på deras skit, inte mangemakers i sig.
23 okt, 2011 17:53 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen