Varm choklad.
Forum > Off Topic > Varm choklad.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
sandralovgood
Elev |
23 okt, 2011 17:34 |
|
Borttagen
|
Ogilla choklad...
23 okt, 2011 17:35 |
|
Nanyria
Elev |
Haha, det ska vara MJÖLK så klart, ändrat nu!
23 okt, 2011 17:41 |
|
superman
Elev |
ÅÅÅH LÅTER SUPERMYS! Ska fixa varm choklad snart
23 okt, 2011 17:42 |
|
J00KERN
Elev |
23 okt, 2011 17:46 |
|
NinaE
Elev |
låter gott
23 okt, 2011 19:00 |
|
Fuss
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ogilla choklad... Are you sirius? o_o hahah ^^
18/03-2011 var den bästa dagen i mitt liv ♥
[b]23/03-2
23 okt, 2011 19:56 |
|
Borttagen
|
No, she is not Sirius. She is TheCasualtie. 23 okt, 2011 19:59 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Jag läste ett recept på "Varm apelsinchoklad" i en LagaLätt-tidning (läser den ibland och vill nästan käka upp bilderna), jag typ dog *-* Ska göra det nån gång och dela med mig av receptet till er, of course! ♥
![]()
23 okt, 2011 20:02 |
|
expelliarmus
Elev |
^ OH FYFAN. Tänk varm choklad som smakar Marabou Apelsinkrokant, HIMMELRIKET HERE I COME! Ska prova smälta en Marabou Apelsinkrokant och blanda det med mjölk/grädde någon gång ♥
23 okt, 2011 20:06 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen