Gör din egna mening!
Forum > Off Topic > Gör din egna mening!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ar det bara jag som garvar at det har? xD
23 okt, 2011 14:42 |
|
Borttagen
|
I shot a drugdealer because I'm single :>
23 okt, 2011 14:42 |
|
Luna 1
Elev |
23 okt, 2011 15:24 |
|
adliitam
Elev |
I took a crap on an old man because I'm sexy!
hoppas han gillar sånt! nuuu böt jag till en röd tröja... så " i took a crap on an old man because i was horny" ![]() ![]()
23 okt, 2011 15:26
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-23 kl. 15:51
|
|
Borttagen
|
I killed a condom because that's what I am
23 okt, 2011 15:27 |
|
Minidjuret
Elev |
I pissed on a drug dealer because that's what I'm.
Whuta? S: 23 okt, 2011 15:30 |
|
MonsterCookie
Elev |
I pissed on Madonna because that's what I am O__________O
wolfstar deserved better. 23 okt, 2011 15:41 |
|
Knizzlare
Elev |
I stabbed a jew because I'm sexy ... o___o
Skrivet av Borttagen: Ar det bara jag som garvar at det har? xD Ja, jag gör det i alla fall inte o___o ![]()
23 okt, 2011 15:47 |
|
Borttagen
|
TheCasualtie och jag har samma humor. Jag tycker seriöst att det här förjävligt roligt xD
23 okt, 2011 15:50 |
|
expelliarmus
Elev |
23 okt, 2011 15:50 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen