Mistletoe
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av J00KERN: Det är ju inget konstigt ord, det betyder ju mistel. Jag är inget Justin Bieber fan, men den låten var ju rätt så bra, ^^ Men Mistletoe. Inget illat menat men wtf, vad är det för ord? hahaha jag vet men på engelska låter det lite roligt ![]()
23 okt, 2011 12:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen