Lördagskväll!
Forum > Off Topic > Lördagskväll!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
^ yeeeaaah! 8DD
wolfstar deserved better. 22 okt, 2011 19:34 |
|
whirlwinds
Elev |
22 okt, 2011 19:48 |
|
Borttagen
|
Har pluggat ett par timmar nu, men nu ska jag bara äta godis, lyssna på musik, tumblra och kanske simsa resten av kvällen. 8-|
22 okt, 2011 19:52 |
|
Borttagen
|
Dricka kaffe och titta på snooker, antagligen spela Halo eller WoW när snookern är klar. Yep, sådana är mina helger.
22 okt, 2011 19:55 |
|
childhoodlight
Elev |
Äta chips mhm och kolla på någon film!
Riktigt skönt då det har varit en jobbig vecka med mycket stress. Har varit på stan och fikat med en vän idag och imorgon kommer min fina vän hit!
22 okt, 2011 20:02 |
|
Borttagen
|
If I had a boyfriend skulle vi mysa men jag är forever alone nu så det blir Ben & Jerry's för mig ;___;
22 okt, 2011 20:06 |
|
Borttagen
|
Just nu äter jag mörk choklad, mjök och NCIS
Om någon vill skypea, eller bara skypechatta så jajajajajaj (eller muggleppooooosta!!!) 22 okt, 2011 20:07 |
|
Borttagen
|
If I had a girlfriend skulle vi mysa men jag är forever alone nu/sedan/för all framtid.
22 okt, 2011 20:08 |
|
kinshaw
Elev |
Jag glömmer alltid att logga in på skype!! .__. Loggar in nu för jag vill schnackaaaa med dig Nessilini :3
![]()
22 okt, 2011 20:09 |
|
Borttagen
|
22 okt, 2011 20:29 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen