SuperheroFeeling!
Forum > Off Topic > SuperheroFeeling!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
Jag vill kunna flyga :33 och så vore det sjukt coolt att kunna bli osynlig
wolfstar deserved better. 22 okt, 2011 19:49 |
|
Luna 1
Elev |
En hjälte?
Läsa känslor En SKURK? Lasersyn (Ni frågade dock inte om skruk ville bara säga det
Tumblr.
22 okt, 2011 20:22 |
|
Borttagen
|
Skurkar är också skit coola ^^ då skulle jag välja typ.. Kunna röra en superhjälte och sno deras kunskap. Och kunna samla på mig
22 okt, 2011 21:10 |
|
Somnium
Elev |
Åh... Finns så mycket att välja på xD
Men läsa tankar är något jag alltid velat kunna. :3 Annars skulle ju tankekontroll(d.v.s. kunna styra både människor och djur, och att kunna flytta saker med bara tanken), kunna flyga, styra de 5 elementen eller resa i tiden inte sitta fel det heller. c: http://slytherinunicorn.tumblr.com/
22 okt, 2011 21:40 |
|
superman
Elev |
Byta form såklart! Då kan man ju bli typ en mus eller så om man ska smyga på folk eller en random människa om man inte vill bli igenkänd eller förvandla sig till en fågel om man vill flyga och ha sin exakta drömkropp. Den perfekta enligt mig eftersom möjligheterna sträcker sig långt.
22 okt, 2011 21:43 |
|
Borttagen
|
Om jag fick välja så är det att förklä mig till vem som helst och låta som vem som helst.
23 okt, 2011 21:44 |
|
baramin
Elev |
Skulle vilja flyga, eller kanske bli osynlig. Jag vet inte riktigt, bu.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 23 okt, 2011 21:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen