Kaddafi är död
Forum > Off Topic > Kaddafi är död
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Först var jag all like "I WAS GONE FOR A COUPLE OF HOURS AND THIS HAPPENED?" och sen blev jag; this. Fast jag blev ju lättad också, han var verkligen en hemsk människa <.< men kommer inte direkt FIRA att han är död, det tycker jag mest är hemskt... wolfstar deserved better. 21 okt, 2011 18:20 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Hahaha det är så himla stört!
På bussen in till stan såg jag en kille räcka sig efter en metro och säger "jag är numera jättedålig på att läsa nyheterna. Vet ingenting om världen längre" till kompisen varav hon ser funderande ut och fortsätter med "Har du hört att Gaddafi är död?"... EEEEH Nej, den informationen hade undgått mig. NU vet jag dock. Tack för informationen.... tydligen var det inget man ville facebooka om inatt eller imorse? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 okt, 2011 22:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag blev ju glad för folket i Libyen men resten av världen kan ju slappna av på det ämnet nu. Bin Laden är borta, Khaddafi är borta. Det är på sätt och vis en underlig känsla. This. ewe 21 okt, 2011 22:32 |
|
Borttagen
|
It's about time.
Såg videon. Dom var lika barbariska som han -.- 21 okt, 2011 22:39 |
|
Borttagen
|
hm.. självklart tycker jag att han var en hemsk människa men jag såg tidigare idag hur det hela gick till på nyheterna och fy fan (ursäkta, men..) dem var ju ungefär lika hemska, usch kunde inte kolla!
22 okt, 2011 00:52 |
|
Borttagen
|
Väldigt osmakligt av tidningarna att publicera sådana bilder...
22 okt, 2011 12:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Väldigt osmakligt av tidningarna att publicera sådana bilder... håller med! 22 okt, 2011 12:41 |
|
Blaire
Elev |
Tycker det är lite för stor överreaktion på det.
Ingen död person förtjänas att man firar över det ovarsätt hur hemskt personens gärningar är. Dagens människor blir så oförskämda och respektlösa - Okej , vi fattar , han är död men kan ni sluta med era hurrande?
Heter Rainholly9 i pottermore
22 okt, 2011 13:07 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Fast det är förståeligt att man vill fira att en sådan hemsk människa är död. Egentligen tror jag inte att människorna firar hans död, jag tror att dom firar sin egen frihet.
22 okt, 2011 13:11 |
|
Borttagen
|
Jag kan förstå att man firar hans död. Han var en grym diktator som styrde Libyen med järnhand i över 60 år. Han var så hemsk så han målade deras flagga grön
22 okt, 2011 13:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen