Första snön
Forum > Off Topic > Första snön
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vill också ha snö!
Skrivet av Knizzlare: ^ Jag gillar faktiskt snö :3 Fast jag gillar inte kylan D: Äääälskar att åka pulka och att ha snöbollskrig På min skola är det bara en norm 20 okt, 2011 17:45 |
|
MonsterCookie
Elev |
Gud redan?! Lyllo!! O__O Ingen snö har
wolfstar deserved better. 20 okt, 2011 17:46 |
|
Piggy
Elev |
20 okt, 2011 17:46 |
|
J00KERN
Elev |
20 okt, 2011 17:51 |
|
Ladusvalan
Elev |
Nej, tack och lov har det inte kommit snö här än (men det har varit minusgrader...)
20 okt, 2011 18:18 |
|
Enchanted
Elev |
O.o Har folk fått snö redan?! :O Jag längtar jättemycket tills när snön kommer men det dröjer nog ett tag... :'(
20 okt, 2011 18:23 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Enchanted: this! åh vill ha snö :ccO.o Har folk fått snö redan?! :O Jag längtar jättemycket tills när snön kommer men det dröjer nog ett tag... :'( ![]()
20 okt, 2011 18:25 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Enchanted: this! åh vill ha snö :cc O.o Har folk fått snö redan?! :O Jag längtar jättemycket tills när snön kommer men det dröjer nog ett tag... :'( På nästa mugglisträff måste vi åka pulka! ;D 20 okt, 2011 18:28 |
|
Borttagen
|
Nix, här snöar det inte vi har härligt höstväder
20 okt, 2011 18:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Enchanted: this! åh vill ha snö :cc O.o Har folk fått snö redan?! :O Jag längtar jättemycket tills när snön kommer men det dröjer nog ett tag... :'( På nästa mugglisträff måste vi åka pulka! ;D Yay, va kul! 20 okt, 2011 18:30 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen