Cho Chang, nagel i ögat eller bara en Lojal vän?
Forum > Harry Potter > Cho Chang, nagel i ögat eller bara en Lojal vän?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: *tummen upp* this ^Så om eran pojkvän dog en tragisk död, eran mor hade blivit hotad på sitt jobb, man blir utpressad av en lärare och skolan kanske inte gick så bra. Skulle inte ni vara gnälliga? Hon försvarade sin vän oj hon är en dålig människa. Snälla döm inte, ni var inte i hennes skor. ![]()
22 okt, 2011 11:40 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Borttagen: Så om eran pojkvän dog en tragisk död, eran mor hade blivit hotad på sitt jobb, man blir utpressad av en lärare och skolan kanske inte gick så bra. Skulle inte ni vara gnälliga? Hon försvarade sin vän oj hon är en dålig människa. Snälla döm inte, ni var inte i hennes skor. Håller med. Däremot tyckte jag att hon var allt för hårt mot Harry i Madam Puddifoot's, hon pressade honom verkligen och flög på honom när han nämnde Hermione; det var inte okej. Det är en av andledningarna jag inte tycker om Cho. Jag avskyr när hon håller på att testa Harry hela tiden. ![]()
22 okt, 2011 11:41 |
|
LoveIsThis
Elev |
Jag är väl inte Chos största fan, men kan första att hon är ledsen. Som flera andra har sagt gillar jag inte att hon håller på att testa Harry
"Don't worry,you're as sane as I am" 22 okt, 2011 12:30 |
|
Borttagen
|
Jag skulle själv ha blivit skit förbannad om Cho gick och försvarade Marietta när hon helt klart hade gjort fel - och satt dem alla i klistret, men ändå, hon kan ju inte svika sin vän.
22 okt, 2011 12:41 |
|
Borttagen
|
jag gillar inte Cho av andra skäl.
22 okt, 2011 12:54 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att Harry skulle ha gett Cho en chans till, det känns som att de kunde ha blivit något stort tillsammans!
22 okt, 2011 12:54 |
|
Borttagen
|
Cho gjorde några dumma saker men det har typ alla karaktärer gjort. Det visar bara att hon är mänsklig och om man väljer att avsky henne för det så synd för er.
22 okt, 2011 12:56 |
|
Borttagen
|
Det hon har gjort är väldigt förståeligt, som några redan har nämnt. Det är en vanlig människa som har brister precis som alla andra - sedan genomgick hon sitt livs förmodligen svåraste tid då också. Att må dåligt och vara arg, eller göra misstag, är ingen synd eller något oförlåtligt. Kan inte påstå att jag gillar hur mycket man faktiskt klandrar henne - Ron har också gjort dumma saker som exempel. (Mobbar Hermione när han är med Lavender osv.)
Hon är en vanlig tjej med brister och styrkor som alla andra, varför är hon så ogillad, egentligen? EDIT: Kände att jag ville säga min åsikt angående detta. Har varit alldeles för tyst i den här delen av forumet på sistone. 8' 22 okt, 2011 13:05
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-22 kl. 13:08
|
|
expelliarmus
Elev |
Jag kan inte påstå att jag hatar eller avskyr Cho, så hemsk är hon väl inte? Jag ogillar henne, men inte för det hon gjorde mot Harry eller något sådant. Jag ogillar hennes personlighet och blir bara irriterad så fort jag ser henne eller hör henne öppna käften. Jag vet inte varför, jag ogillar bara hennes personlighet precis som att jag ogillar och stör mig på liknande människor i verkliga livet.
22 okt, 2011 13:08 |
|
Blaire
Elev |
22 okt, 2011 13:09 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen