Vad var det senaste du gjorde innan du satte dig vid datorn?
Forum > Off Topic > Vad var det senaste du gjorde innan du satte dig vid datorn?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wingardium Leviosa
Elev |
19 okt, 2011 16:38 |
|
cannedcorn
Elev |
Gick hem från skolan ^^
Studsade ner i soffan direkt när jag kom hem och satte på datorn. Nu har det gått 2 timmar och jag sitter fortfarande här utan att ha flyttat mig en centimeter
19 okt, 2011 17:17 |
|
Danzi
Elev |
19 okt, 2011 17:17 |
|
Borttagen
|
Svullade i mig mackor
19 okt, 2011 17:18 |
|
Borttagen
|
Åt chocklad
19 okt, 2011 18:25 |
|
Elley
Elev |
19 okt, 2011 18:30 |
|
Amandan
Elev |
19 okt, 2011 18:50 |
|
baramin
Elev |
Gjorde ambitiöst en tre kvarts-middag(bara för att upptäcka att daddy jobbar över, att mummy spelar konsert, att ena systern ser på och att den andra är lost. De för skylla sig själv att de får mikra maten. :@ )
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 19 okt, 2011 18:53 |
|
Borttagen
|
Gick och hämtade FUN light! ♥
19 okt, 2011 19:10 |
|
Borttagen
|
Var ute och spelade fotboll med en kompis, gjorde rena drömmålet! XD!
19 okt, 2011 19:17 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen