Fluffy!
Forum > Harry Potter > Fluffy!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
haha xD ja jag får väll göra det :p ja men filmen är ju från 11 år så de kan ju inte göra honom hur läskig som helst heller xD
![]()
20 okt, 2011 14:45 |
|
felix felicis
Elev |
20 okt, 2011 19:29 |
|
bäst08
Elev |
jag vet inte riktigt vad jag tycker
20 okt, 2011 19:54 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
20 okt, 2011 19:58 |
|
felix felicis
Elev |
20 okt, 2011 20:55 |
|
Borttagen
|
den (eller ska man säga dem?) är ju säkert "farlig (farliga)" men gud vad söt den/dem är!!!!
22 okt, 2011 00:47 |
|
Borttagen
|
Många har ställt frågan och det gör jag med.
Vad hände med Fluffy. Han hade varit bra i slaget om Hogwarts 22 okt, 2011 10:45 |
|
bäst08
Elev |
vad
22 okt, 2011 10:51 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Aww, kan bara tänka mig vad gulligt när man ommer hem. "Jag är hemma" *Höra fyra tassar komma sprinagnde mot mig. "Kom du Fluffy! Ja kom då!" *Bli "överfallen" av en si så där 70kg tung hundvalp med tre huvuden* "Sötis" *Alla hundhuvuden skäller jättehögt i mina öron* "Men hallå, aj Fluffy, fy!" *Hundhuvudena gnyr, högt." "Åh, förlåt. Kom hit och ligg i mitt knä" *Flyffy, med sina 70 kg, lägger sig i mitt knä. Jag blir mosad." Gud så sött! xD Tack för dagens asgarv. 22 okt, 2011 11:06 |
|
Ginnny
Elev |
Ja jag tycker iallafall att han e rätt så söt!
25 okt, 2011 17:50 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen