Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag hatar chokladgrodekort

Forum > Harry Potter > Jag hatar chokladgrodekort

1 2 3
Användare Inlägg
Twix
Elev

Avatar


Ja, chokladgrodekorten är super skojiga, fast jag har ganska många dubletter...

19 okt, 2011 20:48

Stolliga Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Älskar kort, speciellt när man får två Harry potter i rad. (guldigt kort.)
Eller tre silvriga kort på en dag, dvs 3/3.
Eller två Gandalf på tre dagar.
Skrivet av Borttagen:
Älskar kort, speciellt när man får två Harry potter i rad. (guldigt kort.)
Eller tre silvriga kort på en dag, dvs 3/3.
Eller två Gandalf på tre dagar.(Vill ha Hermione

Har tre st Ron!

16 dec, 2011 20:58

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Jag ♥ Chokladgrodekorten
Det ända som är synd är att man bara får köpa tre varje dag

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

16 dec, 2011 21:11

EpicFaiil
Elev

Avatar


jag älskar chokladkorten har fått HarryPotter kort 2 gånger!

22 jan, 2012 16:13

1 2 3

Forum > Harry Potter > Jag hatar chokladgrodekort

Du får inte svara på den här tråden.