Jag hatar chokladgrodekort
Forum > Harry Potter > Jag hatar chokladgrodekort
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
Ja, chokladgrodekorten är super skojiga, fast jag har ganska många dubletter...
19 okt, 2011 20:48 |
|
Stolliga Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Älskar kort, speciellt när man får två Harry potter i rad. (guldigt kort.) Eller tre silvriga kort på en dag, dvs 3/3. Eller två Gandalf på tre dagar. Skrivet av Borttagen: Älskar kort, speciellt när man får två Harry potter i rad. (guldigt kort.) Eller tre silvriga kort på en dag, dvs 3/3. Eller två Gandalf på tre dagar.(Vill ha Hermione Har tre st Ron! ![]() 16 dec, 2011 20:58 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
16 dec, 2011 21:11 |
|
EpicFaiil
Elev |
jag älskar chokladkorten
22 jan, 2012 16:13 |
Forum > Harry Potter > Jag hatar chokladgrodekort
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen