Vad ska ni klä ut er till på Halloween?
Forum > Off Topic > Vad ska ni klä ut er till på Halloween?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vi ska ha halloweenkonvent några dagar efteråt, och då ska man klä ut sig ^^ ska kanske isåfall klä ut mig till någon slags blek häxa eller vampyr/djävul XD får se
18 okt, 2011 19:39 |
|
Knizzlare
Elev |
Inte bestämt mig än, men jag tror jag ska ha ett halloweenpyjamasparty, så någonting ska jag ju klä ut mig till ;D
![]()
18 okt, 2011 19:39 |
|
Amandan
Elev |
18 okt, 2011 19:42 |
|
seamus
Elev |
Jag vet exakt vad jag ska klä ut mig som.
Ett spöke! Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.
18 okt, 2011 19:44 |
|
Borttagen
|
Mig själv.
18 okt, 2011 19:45 |
|
ikka
Elev |
Hm. Tror det blir dementor i skolan (tema halloween) och Lavender på festen (tema hp) så får jag med båda.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
18 okt, 2011 20:04 |
|
Borttagen
|
Det är en hemlighet... owo
18 okt, 2011 20:43 |
|
Celebikai
Elev |
19 okt, 2011 15:37 |
|
Maharajah
Elev |
Jag ska vara Umbridge eller Bellatrix, har inte riktigt bestämt mig ännu :o
19 okt, 2011 15:40 |
|
Elderwand
Elev |
19 okt, 2011 15:53 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen