Dagens egoboost!
Forum > Off Topic > Dagens egoboost!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna 1
Elev |
Jag är helt supermegaawesome idag! ;D För att vi fick godis på lektionen, jag sprade det till sluten av dagen och delade det med Moldemort och hon går inte ens i min klass :'
Tumblr.
18 okt, 2011 14:53 |
|
Tonkss
Elev |
18 okt, 2011 17:21 |
|
ikka
Elev |
Jag är bra för att jag har fått en massa saker gjorda idag :>
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
18 okt, 2011 18:13 |
|
Borttagen
|
Jag SKA gå och lägga mig klockan TIO eller tidigare idag, duktigt.
18 okt, 2011 18:17 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Jag pratade och umgiks med alla i klassen (villket inte förekommer särskilt ofta) och var jätte snäll hela dagen tror jag
18 okt, 2011 18:23 |
|
idalinapotter
Elev |
Jag bakade bullar igår!
Men idag var jag snäll mot alla i hela skolan.. http://idalinabergman.tumblr.com/ 18 okt, 2011 18:43 |
|
expelliarmus
Elev |
Jag har lyckats behärska mig relativt bra idag, vilket kan ses som både bra och dåligt beroende på vem jag frågar, men för mig känns det bra!
18 okt, 2011 18:44 |
|
Ginnyy
Elev |
Jag måste ge mig själv en massa credits just nu! Har återupplivat min älskade blogg http://thissimplegirl.blogspot.com, den får mig att må bra! För övrigt mår jag bara så mycket bättre än jag gjort på länge!
18 okt, 2011 20:58 |
|
Luna 1
Elev |
JAG TACKLADE MIN PAPPA IDAG!
ALLTSÅ OMGGGGGGGGGGGG SÅ STOOOOOOLT! :' (För min pappa är typ 1,80 och fotbollspelare.. och stark.. ch stadig... MEN JAG GJORDE DET!
Tumblr.
18 okt, 2011 21:00 |
|
leumas vän
Elev |
18 okt, 2011 21:02 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen