hogwarts.nu
Forum > Harry Potter > hogwarts.nu
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fridz
Elev |
Åhh nostalgi♥
Där hängde man ju all the time, God I miss the time! "vem vill bli galleonär"♥
http://justfreakingmarvelous.tumblr.com
20 okt, 2011 15:33 |
|
LilyLovegood
Elev |
Jag var ganska mycket på hogwarts.nu. Jag kommer ihåg att jag precis hade fått en fågel fenix när sidan lades ner. Och jag hittade faktiskt hit till mugglis när jag en dag hade lite att göra och sökte efter howarts.nu.
"Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood
20 okt, 2011 17:15 |
|
Borttagen
|
Jag blev medlem 2003 (sidan stängdes 2006, va?) och saknar den fortfarande. Hittade Mugglarportalen när jag tittade på nostalgi-videor på youtube
20 okt, 2011 18:10 |
|
Borttagen
|
Jag var inte medlem där. ^^
20 okt, 2011 18:23 |
|
tiinaah
Elev |
Jag var medlem där och hade samma användarnamn som jag har här. Det var en grymt bra Harry Potter sida med roliga spel och bra forum, och det fanns en alldeles speciell gemenskap bland medlemmarna! Jag saknar verkligen hogwarts.nu.
20 okt, 2011 19:11 |
|
felix felicis
Elev |
20 okt, 2011 20:27 |
|
Borttagen
|
jag har hört talas om den men var ej medlem
20 okt, 2011 20:39 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag hade också velat vara medlem där, men den fanns bara då jag inte gillade HP...
20 okt, 2011 20:43 |
|
felix felicis
Elev |
20 okt, 2011 20:59 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av felix felicis: Har du "INTE" gillat HP??? thiiiiiiiiiis!!!!! Jag minns inte vilket år jag blev medlem på hogwarts men var iaf där i många år ![]() ![]()
20 okt, 2011 21:20 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen