Nervositet-tråden
Forum > Off Topic > Nervositet-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
adliitam
Elev |
Jag måste lämna in en engelska rapport om två veckor och jag har itne börjat
![]() ![]()
9 dec, 2011 17:58 |
|
J00KERN
Elev |
är alltid nervös när man ska prata inför klassen, även om jag kan prata med dom annars. Men usch, det är obehagligt att prata för hela klassen </3
![]()
9 dec, 2011 19:30 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen