Språååk!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cinnamonagouti
Elev |
Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: svenska + engelska + franska + italienska Läser ni två språk i din skola!? Utöver svenska och engelska alltså, hur hinner du me och orkar det? På många gymnasium så har man ett c-språk också All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 16 okt, 2011 21:11 |
|
Bugglan
Elev |
Jag läser spanska. Tycker det är kul!
16 okt, 2011 21:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida S: Föreställ er torsdag eftermiddag. Man är ganska trött då, va? Då har jag först 1½ h franska, tätt följt av 1½ h tyska Alltså, jag ångrar inte att valde språkinriktning, men det snurrar verkligen i huvudet efter en sån dag! oj, jobbigt! 16 okt, 2011 21:12 |
|
sweetfia
Elev |
Spanska
16 okt, 2011 21:12 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida S: Föreställ er torsdag eftermiddag. Man är ganska trött då, va? Då har jag först 1½ h franska, tätt följt av 1½ h tyska Alltså, jag ångrar inte att valde språkinriktning, men det snurrar verkligen i huvudet efter en sån dag! oj, jobbigt! Haha, ja... men värt det. Älskar språk :3 "we live together, and harry does all the cooking." 16 okt, 2011 21:13 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Skrivet av Ida S: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida S: Föreställ er torsdag eftermiddag. Man är ganska trött då, va? Då har jag först 1½ h franska, tätt följt av 1½ h tyska Alltså, jag ångrar inte att valde språkinriktning, men det snurrar verkligen i huvudet efter en sån dag! oj, jobbigt! Haha, ja... men värt det. Älskar språk :3 Vill också välja språkinriktning :3 Älskar språk (har väldigt lätt för att lära mig också), är dock inte lika förtjust i svenska då jag inte är så bra på det men grammatiken är rätt kul ^^ All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 16 okt, 2011 21:19 |
|
IamAK
Elev |
inget just nu förutom svenska. går sista året så har läst klart dom flesta kurserna. men i högstadiet läste jag spanska.
16 okt, 2011 21:25 |
|
luckyBella
Elev |
16 okt, 2011 21:27 |
|
Jegli
Elev |
spanska, på den här nivån då det suger. läste tyska förut men pallade inte med 2 språk, engelska och svenska gills inte
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 16 okt, 2011 21:29 |
|
Borttagen
|
Spanska, dock tycker jag att det är skittråkigt. ._.'
16 okt, 2011 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen