meddelande, ring och alrmsignal! :D
Forum > Off Topic > meddelande, ring och alrmsignal! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Ginnyy: Sms: "Did you get my text? Well you didn't text me back" - Umbridge från AVPS OMG vartifrån fick du den?! O-O Youtube is my best friend! Oooh... Och har du en såndär cool mobil, typ Iphone ellr nåt? :3 Hur laddade du ner? *nyfiken as heaven* wolfstar deserved better. 16 okt, 2011 20:48 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Ginnyy: Sms: "Did you get my text? Well you didn't text me back" - Umbridge från AVPS OMG vartifrån fick du den?! O-O Youtube is my best friend! Oooh... Och har du en såndär cool mobil, typ Iphone ellr nåt? :3 Hur laddade du ner? *nyfiken as heaven* NÄÄ JAG HAR EN GAMMAL MOBILSAK.. ANVÄNDER MINA KÄRA DATOR, LADDAR NER EN LJUDFIL FRÅN YOUTUBE, MED HJÄLP AV FIREFOX YOUTUBE-PROGRAM, FINNS MASSVIS PROGRAM SOM HJÄLPER EN ATT LADDA NER FILER FRÅN YT
16 okt, 2011 20:50 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Vad för app?Skrivet av Cailine: Meddelande: Draco Malfoy som säger "Serpensortia!" Ringsignal: Hedwig's Theme Alarm: Voldemort som säger "Avada Kedavra!" Jag tror att vi har samma app? Alltså jag kan bara ändra de där sakerna till ringsignal, men inte sms. Exakt vart trycker man för att få det som sms-signal, vet du det?
16 okt, 2011 20:51 |
|
childhoodlight
Elev |
16 okt, 2011 20:53 |
|
Borttagen
|
sms: den vanliga sony ericsson, "plong" typ
ring: öööh vet inte, ingen ringer till mig alarm: någon jättejobbig typ DUDUDUDUDUDUDU DUUUUUUUUUUU 16 okt, 2011 20:55 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
16 okt, 2011 20:56 |
|
Morsningkorsning
Elev |
Ringsignal: Cartoons - Doodah / Everybody Sing This Song
Meddelande: 'Facebook pop' Alarm: Irriterande pipande -.- 'You're a wizard Harry!' 10 nov, 2011 21:26 |
|
mitchan
Lärare |
10 nov, 2011 21:28 |
|
superman
Elev |
Ringsignal: Nokia
Sms: pip pip pip pip pip PIP PIP PIP!!! Alarm: "Klockan är blablabla, du ska stiga upp" 10 nov, 2011 21:29 |
|
adliitam
Elev |
10 nov, 2011 21:33 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen