hemma!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: Har bara sett snuttar ur den.. NEIN NEIN NEIN eller vad det nu är XDD Saknade dig i götet Btw, pälsk på att det bara är gryffare som svarat i tråden! Det är nog min favoritfilm, tipsar alltid om den hehe Hade viljat åka till gbg, men eh.. mådde inte så bra... Hahaha... Ja, men det är okej att inte må bra ibland 16 okt, 2011 19:12 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: Har bara sett snuttar ur den.. NEIN NEIN NEIN eller vad det nu är XDD Saknade dig i götet Btw, pälsk på att det bara är gryffare som svarat i tråden! Det är nog min favoritfilm, tipsar alltid om den hehe Hade viljat åka till gbg, men eh.. mådde inte så bra... Hahaha... Ja, men det är okej att inte må bra ibland ah jag tycker det jag med ^^
16 okt, 2011 19:13 |
|
Borttagen
|
Ginnyy: Yeeay!
16 okt, 2011 19:16 |
|
Noctum
Elev |
16 okt, 2011 20:39 |
|
Borttagen
|
Fast jag har varit till sjöss i en och en halv månad så just nu är min prio ett inte att gå ut i naturen utan att vila upp mig lite. Men imorgon blir den antingen en promenad eller en springtur 16 okt, 2011 21:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen