Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

hemma!

Forum > Off Topic > hemma!

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginnyy:
en bra film, Inglourious Bastards!

Har bara sett snuttar ur den.. NEIN NEIN NEIN eller vad det nu är XDD

Saknade dig i götet

Btw, pälsk på att det bara är gryffare som svarat i tråden!

Det är nog min favoritfilm, tipsar alltid om den hehe
Hade viljat åka till gbg, men eh.. mådde inte så bra...


Hahaha... Jag borde se den helt.
Ja, men det är okej att inte må bra ibland Du får dyka upp någon annan gång och se till att må bättre då.

16 okt, 2011 19:12

Ginnyy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginnyy:
en bra film, Inglourious Bastards!

Har bara sett snuttar ur den.. NEIN NEIN NEIN eller vad det nu är XDD

Saknade dig i götet

Btw, pälsk på att det bara är gryffare som svarat i tråden!

Det är nog min favoritfilm, tipsar alltid om den hehe
Hade viljat åka till gbg, men eh.. mådde inte så bra...


Hahaha... Jag borde se den helt.
Ja, men det är okej att inte må bra ibland Du får dyka upp någon annan gång och se till att må bättre då.

ah jag tycker det jag med ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

16 okt, 2011 19:13

Borttagen

Avatar


Ginnyy: Yeeay!

16 okt, 2011 19:16

Noctum
Elev

Avatar


du borde gå ut i naturen det e härligt ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffanart.lionking.org%2FArtists%2Ficecreamkatana%2FMeerkatStawberryramble.jpg

16 okt, 2011 20:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Noctum:
du borde gå ut i naturen det e härligt ^^


Fast jag har varit till sjöss i en och en halv månad så just nu är min prio ett inte att gå ut i naturen utan att vila upp mig lite. Men imorgon blir den antingen en promenad eller en springtur

16 okt, 2011 21:29

1 2 3

Forum > Off Topic > hemma!

Du får inte svara på den här tråden.